Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slideshow med billeder
Fra : COZ

Dato : 07-10-05 06:35

Hvis jeg skal lave et slideshow med en masse billeder hvad skal jeg så
bruge af program?

Formatet er Tiff.
Billederne er ikke alle lige store, men skal vises som fuld skærm, dog
formentlig med sort kant idet billederne ikke må strækkes.
Det skal kunne konfigurers hvorlang tid der skal gå imellem hvert billede.

Hvad har jeg af muligheder?

/C

Fra : Max

Dato : 07-10-05 07:24

Hej

> Hvad har jeg af muligheder?

ACDSee er da en af dem.

Mvh Max

Fra : Jacob K.

Dato : 07-10-05 08:42

> [...]
> formentlig med sort kant idet billederne ikke må strækkes.
> Det skal kunne konfigurers hvorlang tid der skal gå imellem hvert billede.

Picasa kan lave slideshow. Men jeg er ikke klar over om man kan styre hvor
mange sekunder der skal være mellem billederne.

Vh. Jacob K.

Fra : Jacob

Dato : 07-10-05 18:09

"Jacob K." <jacob9001@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Picasa kan lave slideshow. Men jeg er ikke klar over om man kan styre hvor
> mange sekunder der skal være mellem billederne.
>
> Vh. Jacob K.

det kan man.
billederne bliver forstøret så de passer til skærmen men højde x brede
forholdet ændrer sig ikke.

Jacob

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 07-10-05 09:18

Windows XP

/Marten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-10-05 09:18

COZ wrote:
> [...]
> formentlig med sort kant idet billederne ikke må strækkes.
> Det skal kunne konfigurers hvorlang tid der skal gå imellem hvert

Proshow (Gold) er en god mulighed. Google efter Proshow, og du finder den.
Du kan hente en gratis trial og programmet er i sig selv meget billigt.

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : COZ

Dato : 07-10-05 10:44

COZ wrote:
> [...]
> formentlig med sort kant idet billederne ikke må strækkes.
> Det skal kunne konfigurers hvorlang tid der skal gå imellem hvert billede.

Tak for de mange gode svar!

/C

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-10-05 17:00

> [...]
> formentlig med sort kant idet billederne ikke må strækkes.
> Det skal kunne konfigurers hvorlang tid der skal gå imellem hvert billede.

Adobe Photoshop Elements 4 skulle være god, men der findes jo mange program
der kan det. Søg på Google efter slideshow.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"