Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
snapshots 4
Fra : Gert Medom

Dato : 06-10-05 07:16

Hej.

http://www.megapixel.dk/vis/billede/363933/3//sol_og_t_ge_RJ.jpg

Dette motiv kunne jeg ikke stå for. Blev fascineret af solstrålerne, der
næsten fremtræder fysisk.

http://www.megapixel.dk/vis/billede/363934/3//morgen_RJ.jpg

Billedet er taget ud af mit vindue, kunne godt lide farverne lige før solens
opgang. Der er brugt stativ, aktivering af spejllås og selvudløser for at
undgå rystelser.

Hvem synes hvad??

- Gert M.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 06-10-05 08:10

"Gert Medom" <Gert.medom[slet dette]@stofanet.dk> wrote in message
> http://www.megapixel.dk/vis/billede/363933/3//sol_og_t_ge_RJ.jpg

Lyset er brænd ud nede i venstre hjørne, hvilket irriterer mig, men det
kunne let fjernes med en beskæring. Desuden virker billedet meget diset /
grålig ?!?! Har du prøvet at give lidt kontrast?

> http://www.megapixel.dk/vis/billede/363934/3//morgen_RJ.jpg

Måske du skulle overveje at rette lidt op på horisonten? Det er måske med
vilje at alt vandet er ved at løbe ind i bugten? Og jeg er sikker på at
hvis du lige fjerner noget af himlen virker billeder bedre.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Finsensgade 48, 4tv
8200 Aarhus N.
Denmark

(0045) 86 72 55 88
(0045) 60 72 55 88

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 06-10-05 12:31

Thomas Schreiber wrote:
> [...]
> vilje at alt vandet er ved at løbe ind i bugten? Og jeg er sikker på at
> hvis du lige fjerner noget af himlen virker billeder bedre.

Hvis jeg ser det samme billede som dig Thomas så ser jeg ikke meget vand
der løber nogen steder, det er skyer på himlen såvidt jeg kan se.

Tommy

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 06-10-05 14:03

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> wrote in message
> Hvis jeg ser det samme billede som dig Thomas så ser jeg ikke meget vand
> der løber nogen steder, det er skyer på himlen såvidt jeg kan se.

Det gør vi tydeligvis ikke, for der er ingen skyer det billede jeg kan se

Fra : Gert Medom

Dato : 07-10-05 05:37

- Gert M.
"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg ser det samme billede som dig Thomas så ser jeg ikke meget vand
> der løber nogen steder, det er skyer på himlen såvidt jeg kan se.
>
> Tommy

Hej Tommy.

Jeg kan c Århus bugt fra mit vindue, men den morgen billedet blev taget,
var
der lavthængende skyer. Hvis vandstanden var så høj som antydet andetsteds
tråden, tror jeg der ville være en del ulykkelige villa-ejere i første
klitrække i Risskov

Hvad synes du ellers om det andet billede?

Morgenhilsen

/ Gert