Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Erfaring/viden vedr. Casio EX-Z57
Fra : Kent

Dato : 02-10-05 21:12

Hej

Jeg er på udgik efter et kompakt kamera og er i den forbindelse
blevet lidt forelsket i Casio EX-Z57 .

Har læst en lang række reviews på en masse sites - så jeg har
ikke brug for links her .

Nææh - vil gerne høre om personlige erfaringer eller viden
vedr. dette kamera.

Det skal bare bruges som point-and-shoot til familiefester og
lignende. Vil jeg være mere kreativ, har jeg mit Canon G3 - men
det er jo noget af et skrummel at slæbe rundt med.

Håber på hjælp, råd og forslag til evt. alternativer.

Vh
Kent

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-10-05 09:58

køb det online, prøv det og send det retur hvis du er utilfreds.

Fra : Kent

Dato : 03-10-05 18:08

"Thomas Schreiber" <NOSPAMfish@iddx.net> skrev i en meddelelse
> køb det online, prøv det og send det retur hvis du er utilfreds.

Er det indenfor 14 dage, man kan fortryde købet?
Er lidt usikker på det.

Kent.