Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Exif?
Fra : prasit

Dato : 02-10-05 10:43

Hvilken program kan resize billede og bevare Exif?

Med venlig hilsen
Prasit Champasak

Fra : Max

Dato : 02-10-05 10:53

Hej

> Hvilken program kan resize billede og bevare Exif?

Hvis du har et Canon kamera, ja så fulgte der et med.

Mvh Max

Fra : ab©

Dato : 02-10-05 11:09

> Hvilken program kan resize billede og bevare Exif?

Irfanview skulle også kunne med installation af PlugIns-pakken
http://www.irfanview.de/

ab (-c:)

Fra : prasit

Dato : 02-10-05 12:55

Canon Digital Photo Professional kan resize,
men viser ikke korrekt.

Shutter speed    2147483647/1E+13s

Heller ikke i photoshop.

Fra : Jesper HVL

Dato : 02-10-05 22:18

prasit wrote:
> Canon Digital Photo Professional kan resize,
> men viser ikke korrekt.
>
> Shutter speed 2147483647/1E+13s

Hvis du har brugt ca. 1/4656 sekund er den da god nok. Og det er ikke
engang næsten umuligt

Mvh
Jesper

Fra : Brian Lund

Dato : 02-10-05 10:52

> Hvilken program kan resize billede og bevare Exif?

Paintshop pro kan, men det er måske lidt overkill hvis du ellers har tænkt
dig at investere i den nyeste version...

ACDSee kan vist også mener jeg, photoshop elements (og den fulde version)
kan skam også!
Og, så findes der helt sikkert en masse gratisprogrammer der også kan klare
det!

Brian

Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-10-05 11:55

Den 02 okt 2005 skrev Brian Lund i dk.fritid.foto:

> Og, så findes der helt sikkert en masse gratisprogrammer der også
> kan klare det!

Fx. Image resizer,
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Lars Klintholm

Fra : Peter \(2100\)

Dato : 02-10-05 13:51

> ACDSee kan vist også mener jeg, photoshop elements (og den fulde version)
> kan skam også!

Jeg bruger selv ACDSee og det fungerer upåklageligt uanset hvordan jeg
redigerer.

mvh Peter

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 02-10-05 22:22

prasit wrote:
> Hvilken program kan resize billede og bevare Exif?
>
> Med venlig hilsen
> Prasit Champasak

Photofiltre. http://www.photofiltre.com/

Mvh. Hans