Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vedr. fordel ved extern flash
Fra : kaundapower

Dato : 01-10-05 23:39

Hej

Jeg er ejer af et Konica/minolta Z6. jeg kommer jævnligt ud for at skulle
tage billeder i mørke.
Jeg har kik på denne Flash: Konica Minolta 3600 HS (D)

Hvor meget vil den hjælpe mig, og er der noget jeg skal tænke på vedr.
instillingerne på kameraet?

Mvh Kenneth Nielsen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-10-05 09:27

"kaundapower" <kaunda@Power.xn--gt-1ia.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har kik på denne Flash: Konica Minolta 3600 HS (D)
>
> Hvor meget vil den hjælpe mig, og er der noget jeg skal tænke på vedr.

Den vil kunne hjælpe dig rigtig meget og hvis du har mulighed for at bounce
flashen mod loft kan du benytte lyset på helt andre måder end du kan nu (nu
kender jeg ikke lige modellen så jeg ved ikke hovedet kan drejes/vippes)

Du skal ikket ænke på indstilling, det skulle gerne køre på fuld automatik.

Mvh
Simon