Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flere nye billeder
Fra : Ole Larsen

Dato : 01-10-05 09:51

Til adspredelse af enhver art.
Hug og tudekiks vrangvrides efter humør.
Shoot or toot

http://home.tiscali.dk/muggler/02/index.htm
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-10-05 10:07

Ole Larsen wrote:
> Til adspredelse af enhver art.
> Hug og tudekiks vrangvrides efter humør.
> Shoot or toot
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/02/index.htm

Sjove billeder, der sikker vil fremkalde kvababbelser hos nogle (og det
berettiger jo i sig selv billederne).
Da jeg nu principielt ikke kritiserer billeder, der ikke er direkte linket,
med mindre de skal bedømmes som en serie, hvilket næppe er tilfældet her, må
du undvære/slipper du for min mere specifikke mening.

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 01-10-05 15:30

Jan Bøgh skrev:

> Da jeg nu principielt ikke kritiserer billeder, der ikke er direkte linket,
> med mindre de skal bedømmes som en serie, hvilket næppe er tilfældet her, må
> du undvære/slipper du for min mere specifikke mening.

Og det kan jeg ikke få ondt af, da jeg selv praktiserer måden.
Men du er en af de få, hvis mening er interessant fordi du fortæller
hvorfor du mener det du siger.

Fra : Michael

Dato : 01-10-05 17:23

Ole Larsen wrote:
> Til adspredelse af enhver art.
> Hug og tudekiks vrangvrides efter humør.
> Shoot or toot

http://home.tiscali.dk/muggler/02/pages/2005-07-10-48a.htm
Jeg synes billedet har en god komposition,samt at der er en
diagonalvirkning både til højre og venstre i motivet

Mvh. Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 01-10-05 18:20

Michael skrev:

> http://home.tiscali.dk/muggler/02/pages/2005-07-10-48a.htm
> Jeg synes billedet har en god komposition,samt at der er en
> diagonalvirkning både til højre og venstre i motivet
>
> Mvh. Michael

Tak skal du have. Den havde jeg en del bøvl med for at få kontrasterne
der hvor jeg ville. Og så er jeg ikke engang så begejstret for den, men
andre (end du) har udtrykt...sååh.

Fra : Per

Dato : 01-10-05 22:03

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message
> Til adspredelse af enhver art.
> Hug og tudekiks vrangvrides efter humør.
> Shoot or toot
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/02/index.htm
> --

Næste gang så sortér lige de billeder fra hvor du har haft rystesyge.

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-10-05 06:24

Per skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message

> Næste gang så sortér lige de billeder fra hvor du har haft rystesyge.

Der er tale om en Rorchard-test og den viser at du mangler CE-vitaminer.

Fra : Per

Dato : 02-10-05 11:55

> Der er tale om en Rorchard-test og den viser at du mangler CE-vitaminer.
>
> --

I din verden er det sikkert sjovt ;?

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-10-05 12:38

Per wrote:

> I din verden er det sikkert sjovt ;?

Lige så sjovt som:
"Næste gang så sortér lige de billeder fra hvor du har haft rystesyge."

Måske skulle denne tråd futtes til dk.kultur.morsomme_gnavpotter?

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-10-05 13:24

Per skrev:

> I din verden er det sikkert sjovt ;?

Ja

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 05-10-05 14:43

Synes, at du generelt rammer nogle gode stemninger, selv om jeg ikke er vild
med dit "dogme/håndholdte/rystede" udtryk.
Min absolutte favorit er stadig dit Lyngvig Havn billede (og så din
kolonihaveserie; selv om de måske er atypiske og motivistisk ret
intetsigende, er der altså en fantastisk stemning af øde, forladt et eller
andet, som jeg ikke lige kan sætte ord på).
Anderledes, men inspirerende (også selv om jeg ikke selv laver "den slags").
Og er det vel i virkeligheden ikke det, gode fotos er? Bliver sgu nok
uvenner med en masse "teknik-freaks", hvor det rent fototekniske er det
bæredygtige element i fotograferingen, men for mig er det altså altid det
vigtigste, hvad et billede gør ved en, fremfor det rent æstetiske.
Spændende, du!
Henrik L.

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-10-05 19:18

Lumholdt & Riber skrev:
> [...]
> bæredygtige element i fotograferingen, men for mig er det altså altid det
> vigtigste, hvad et billede gør ved en, fremfor det rent æstetiske.

Ja, Tak skal du have.
Personligt har jeg lavet "Et billede siger mere end tusinde ord" om så
"mere" er erstattet af "andet" fordi jeg så har en undskylning for ikke
at sige et ord. For jeg kan ikke finde ud af det, at sætte ord på
billeder. Så når det skal være, gør jeg som du: siger hvad jeg oplever.
Og måske er det ikke så tosset endda.