Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bronica ETR
Fra : Søren Hansen

Dato : 28-09-05 17:51

Jeg har ryddet op i gemmerne og fundet et Bronica Etr 4,5*6 som nu er
i overskud.

Det består af følgende:

Kamerahus
Søger uden lysmåler
75 mm Zenzanon MC 1:2,8
Polaroid bagstykke
Speedgrip

Derudover følger der et Etrs hus med, som jeg ikke kan få til at
skyde.

Hvad kunne man vel få for sådan et kamera ?

Fra : Henri Gath

Dato : 28-09-05 18:02

Desværre ike meget.....det er jo analogt.......men byder da gerne 200,-

"Søren Hansen" <Sidewindfjernæøå@getsætettotalhernet.dk> skrev i en
meddelelse news:m3ilj1dtpq20m7u3a0t7du3u63ithmhmu4@4ax.com...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-09-05 18:31

Søren Hansen wrote:
> Hvad kunne man vel få for sådan et kamera ?

Her i gruppen cirka 2 skumbananer - men hvis du prøver i
news:dk.marked.privat.foto så er det da ikke utænkligt, at en lige står og
mangler det.

Jan

Fra : N/A

Dato : 28-09-05 18:33

Fra : Henri Gath

Dato : 28-09-05 18:33

> [...]

Tak for gentagelsen....ville du sige noget?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-09-05 18:44

Søren Hansen wrote:

> Hvad kunne man vel få for sådan et kamera ?

Jeg kender ikke dagsprisen på brugt Bronica ETRS, men det er ikke
forældet, for du kan sætte et digitalt bagstykke på, se dette link:

http://www2.creo.com/blibrary/FileViewer.asp?itemId=2920&ProductId=203

Hvis du har råd til et digitalt bagstykke, så er det faktisk et ret
heftigt digitalt kamera du får dig...

Resolution:
Leaf Aptus 22: 4056 x 5356
Leaf Aptus 17: 3576 x 4716

Cameras Supported:
Hasselblad: H1 and V series
Mamiya: 645AFD, RZ67, RB67
Contax: 645AFD
Fuji GX680
Bronica SQA/ETRS
View cameras: Sinar, Toyo, Cambo, Linhof, Horseman, Rollei X-Act,
and others

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen