Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anmeldelse af (digitale) videokameraer
Fra : mail_FJERNDETTE@ezbe~

Dato : 26-09-05 19:39

Jeg står overfor et køb af et (digitalt) videokamera. Jeg kender
masser af steder på nettet, hvor de anmelder almindelige foto ((D)SLR)
kameraer, men jeg mangler et par gode sites med anmeldelser af
videokameraer. Er der nogle der kan anbefale nogle? Både danske og
udenlandske.

Jeg bukker på forhånd

Esben

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 26-09-05 20:57

On 26 Sep 2005 11:38:31 -0700, mail_FJERNDETTE@ezben.dk wrote:
> [...]
>kameraer, men jeg mangler et par gode sites med anmeldelser af
>videokameraer. Er der nogle der kan anbefale nogle? Både danske og

Min første tanke er www.camcorderinfo.com. Det er i hvertfald det
websted, jeg har fundet mest seriøst. Deres anmeldelser er meget
grundige.

Hilsen
Allan

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 26-09-05 21:14

> [...]

>kameraer, men jeg mangler et par gode sites med anmeldelser af
>videokameraer. Er der nogle der kan anbefale nogle? Både danske og

du bukker i den forkerte gruppe - du skal over i dk.teknik.tv+video.

Jeg kan i mellemtiden anbefale en enkelt: dvspot.com, hvor man dog
skal være opmærksom på, at bl.a. Canon-modellerne har andre navne da
det er et US-site.

Fra : mail_FJERNDETTE@ezbe~

Dato : 27-09-05 07:27

Tak for jeres svar. Jeg smutter over i dk.teknik.tv+video.

Esben