Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
48 nye knipserier fra uge 38 - 2005
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-09-05 18:32

Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

--
Står du og skal bruge nogle gode fotos til til annoncer, tyksager eller
websites, så tag et kig på www.photo-gallery.dk - det er et online foto-

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-05 18:40

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

En håndfuld falder helt igennem. Resten er over middel.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-09-05 19:24

Jens Bruun wrote:

> En håndfuld falder helt igennem. Resten er over middel.

Tja Jens Bruun... hvis du ved et lykketræf skulle være så heldig, at du
kom til at lave et par billeder, der er lige så gode som mine dårligste
billeder, så skal du være meget glad...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Wartou

Dato : 25-09-05 19:33

> Tja Jens Bruun... hvis du ved et lykketræf skulle være så heldig, at du
> kom til at lave et par billeder, der er lige så gode som mine dårligste
> billeder, så skal du være meget glad...

Var der ikke noget med at du ikke stillede spørgsmålstegn ved kritik af dine
billeder?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-05 20:07

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk>
skrev i en meddelelse

> Var der ikke noget med at du ikke stillede spørgsmålstegn ved kritik
> af dine billeder?

Man har vel et standpunkt...

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 26-09-05 12:31

> [...]
>
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Var der ikke noget med at du ikke stillede spørgsmålstegn ved kritik af

Hehe, specielt også taget i betragtning af, hvordan han kommenterer billeder
længere oppe i gruppen.

Nå, men jeg kan godt lige billedet med spejlbilledet af Københavns Rådhus.
En skam at spejlbilledet ikke står helt skarpt. Bl.a. tårnet ser noget
udtværet ud.

Fra : Anders

Dato : 25-09-05 20:04

> Tja Jens Bruun... hvis du ved et lykketræf skulle være så heldig, at du
> kom til at lave et par billeder, der er lige så gode som mine dårligste
> billeder, så skal du være meget glad...

Helt ærligt - hvor arrogant og dum at høre på har man lov til at være. Men
hvis det er med dén på, så...
Jeg har kigget lidt i dit "photo gallery", og vil høre om du helt ærligt kan
mene at de følgende billeder er værdige til offentlig fremvisning?! og om du
i din vildeste fantasi tror at der er nogle der vil betale penge for dem?

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fritid_%26_hobby/fritid_hobby/_drageflyvning-10.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fritid_%26_hobby/fritid_hobby/_radiostyret_modelfly-04.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/kunst_kultur_%26_musik/musik/_kim_sjoegren-47.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/lokaliteter/aarhus/_byplan_aarhus_havn-18.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/biler_mc_cykler_%26_trafik/div._bil/_fartmaaler-30.html

Modsat dig siger jeg ikke at jeg er en bedre fotograf end dig, jeg siger
bare at du måske ikke er så guddommelig og overnaturligt god som du selv
tror. Jeg synes i hvert fald at nogle af de billeder du har i dit gallery er
noget BRAS, slet og ret!

/Anders

Fra : Henri Gath

Dato : 25-09-05 20:59

"Anders" <andersvalenFjErN@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tror. Jeg synes i hvert fald at nogle af de billeder du har i dit gallery

Det site er en stor talentløs lortebunke.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-09-05 18:57

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Det med eet eller andet gammelt hus, der spejler sig i et nyt er ganske
fint.

Hvor er det taget?

Bo //

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-09-05 21:17

Bo Bjerre wrote:

> Det med eet eller andet gammelt hus, der spejler sig i et nyt er ganske
> fint.
>
> Hvor er det taget?

Måske "mesterfografen" selv vil fortælle hvor det er taget???

Bo //

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-09-05 23:44

Bo Bjerre skrev den 25-09-2005 19:57:

> Det med eet eller andet gammelt hus, der spejler sig i et nyt er ganske
> fint.
>
> Hvor er det taget?

Hvis jeg kan genkende rigtigt, så må det være den bygning ved siden af
Københavns Rådhus, som også har et tårn.
Det er et eller andet hotel, men hvad navnet er. Tja, det kan jeg ikke
huske.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Jacob K.

Dato : 26-09-05 09:13

> Hvis jeg kan genkende rigtigt, så må det være den bygning ved siden af
> Københavns Rådhus, som også har et tårn.
> Det er et eller andet hotel, men hvad navnet er. Tja, det kan jeg ikke
> huske.

Det er korrekt.
Hotellet hedder Palace Hotel og det ligger på Rådhuspladsen.
Hotellet ses afspejlet i en midlertidig glasbygning der huser en
designudstilling (http://www.index2005.dk)
Se glasdimsen her (hvor den godt nok er placeret andre steder):
http://www.index2005.dk/hotnews/Exhibitioncubes

Vh. Jacob K.

Fra : Morten Lind

Dato : 27-09-05 04:03

Jacob K. <jacob9001@hotmail.com> wrote:

> Se glasdimsen her (hvor den godt nok er placeret andre steder):
> http://www.index2005.dk/hotnews/Exhibitioncubes
>
> Vh. Jacob K.

Glasdimsen er ikke placeret andre steder, altså - den bliver ikke
flyttet på, men der er bare mange af dem - der er også én på Kongens
Nytorv
M.

Fra : Morten Wartou

Dato : 25-09-05 19:34

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Jeg får blot:

"Forbidden
You don't have permission to access /new_photos/preview-week_38_1of4.html on
this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an
ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.33 Server at niels.local Port 80"

Er det fordi jeg tidligere har givet dig reel kritik af dine billeder?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 25-09-05 19:46

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Der en igen vrøvl med din server, jeg kan ikke se dine billeder.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 25-09-05 19:56

Langgaard Bærbar skrev:
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Der en igen vrøvl med din server, jeg kan ikke se dine billeder.

Så kan jeg da betro dig, at et billede med et rødt Ekstrablads logo er
ganske fint

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 25-09-05 20:21

> Så kan jeg da betro dig, at et billede med et rødt Ekstrablads logo er
> ganske fint

Ja, jeg ved at jeg går glip af store visuelle oplevelser

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 25-09-05 20:31

Langgaard Bærbar skrev:

> Ja, jeg ved at jeg går glip af store visuelle oplevelser

Der er faktisk flere gode!

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 26-09-05 09:05

> Så kan jeg da betro dig, at et billede med et rødt Ekstrablads logo er
> ganske fint

Ja, det skulle bare være beskåret tættere!

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Klico

Dato : 25-09-05 20:58

Der er intet galt med serveren, men NRE vil kun høre godt om sine billeder
og sin person, og alle dem der er kritiske overfor ham eller hans
amatøragtige knipserier, får blokeret deres IP så de ikke kan komme ind på
hans side...men vær ganske rolig...der ligger ABSOLUT INTET du ikke selv kan
gøre bedre. Manden er en mavsur nar af meget stor karat, og hans sølle liv
bliver kun forriget, når han kan vælte opkast op af den mavesure mave, og
svine folk og deres kinipserier til, uden på nogen som helst måde at komme
med konstruktiv kritik...no more...no less!
-----
Klico

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 25-09-05 20:02

Hej Niels

On Sun, 25 Sep 2005 19:32:02 +0200, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
>http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Der er skam mange fine billeder imellem. Men om jag får komme med lidt
kritik syntes jeg nok at du har mislykkets lidt med din serie af
smeden i Slangerup.

Efrter min mening skall man på et sådant billede kunne se bevägelse i
hammeren, og det kan man kun på billede 9.

De er allesammen välexponerede men som sagt, bortset fra nummer 9,
efter min mening for skarpe.

mvh Hans Peter Larsson
Visby Sverige

Fra : Michael

Dato : 25-09-05 21:03

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>
> Med venlig hilsen
> Niels Riis Ebbesen

Jeg synes de tre bedste motiver er;
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_slangerup_smedie-18.html
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_nationalmuseet-05.html
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_nationalmuseet-04.html

Jeg synes motivet bliver bedre hvis man skærer det hvide gitter
væk i bunden på nationalmuseet-04.html

Mvh. Michael

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-09-05 21:16

Michael wrote:

> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_nationalmuseet-05.html

ja, men NEJ: hvad skal den store kasse fra hakketrans eller hvad
budfirmat nu hedder, forpeste en mulighed for et velkomponeret billede.
Jeg ville udnytte den automatik funktion i kameraet, der består i at
lade være med at trykke på knappen.

Bo //

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-09-05 16:24

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nu hedder, forpeste en mulighed for et velkomponeret billede. Jeg ville
> udnytte den automatik funktion i kameraet, der består i at lade være med

+++++++++++++++++
Det billede ligner utroligt meget et andet billede, som en anden havde taget
på et tidspunkt, måske der er nogen der kan huske det?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Michael

Dato : 26-09-05 16:41

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> Det billede ligner utroligt meget et andet billede, som en anden havde taget
> på et tidspunkt, måske der er nogen der kan huske det?

Det minder lidt om mit
http://www.fotokritik.dk/pics/172315

Mvh. Michael

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-09-05 17:54

"Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Det minder lidt om mit
> http://www.fotokritik.dk/pics/172315
>
> Mvh. Michael
+++++++++++++++++

Ja sgu, der var det

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-05 23:25

Jørgen Nielsen wrote:

> Ja sgu, der var det

Ja jeg kom lige forbi, og tænkte jeg, at jeg ville vise Michael, hvordan
det motiv skulle skæres...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael

Dato : 27-09-05 17:01

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Ja jeg kom lige forbi, og tænkte jeg, at jeg ville vise Michael, hvordan
> det motiv skulle skæres...

Dit motiv er taget ad notam
Mvh. Michael

Fra : Jakob

Dato : 25-09-05 21:46

In article <4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Jeg forstår ikke hvorfor du poster så mange. Hvad er formålet med det ?

Kan godt lide nogle af dine mønstre men der er i mine øjne for mange der
er pænt kedelige og fuldstændigt ligegyldige.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 26-09-05 16:42

In article <MPG.1da12af5801f1204989f1b@news.sunsite.dk>, no@mail.com
says...
> In article <4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
> says...

> Jeg forstår ikke hvorfor du poster så mange. Hvad er formålet med det ?

Og så fatter jeg ikke at du ikke gider kommentere indlæg med direkte
spørgmål til dig.

Fatter simpelthen ikke hvad du vil med posteringer som denne. Du gider
ikke respondere på indlæg hvad faen skal det gøre godt for.

Det bekræfter da til fulde at disse indlæg blot er billedspam.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-05 22:02

Jakob wrote:

> [...]
> ikke respondere på indlæg hvad faen skal det gøre godt for.
>
> Det bekræfter da til fulde at disse indlæg blot er billedspam.

Tja Jakob... der er jo så meget du endnu ikke har fattet, så vi må da
håbe, at du en gang med tiden bliver klogere.

På UseNet har man ikke et krav på at få et svar, man risikerer at få et svar.

Min henvisning til nye billeder har foreløbig genereret en tråd på over
30 Re'er, så der må være et eller andet i de billeder jeg henviser til,
ellers havde folk næppe reageret...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 26-09-05 23:35

> Min henvisning til nye billeder har foreløbig genereret en tråd på over
> 30 Re'er, så der må være et eller andet i de billeder jeg henviser til,
> ellers havde folk næppe reageret...

Ellers også reagerer de fordi der intet er i dem.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-05 23:57

Jakob wrote:

> Ellers også reagerer de fordi der intet er i dem.

Og det er stadig en reaktion...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 26-09-05 23:59

> Og det er stadig en reaktion...

Ja ja og det er vel godt nok til dig, hvor underligt det så end er.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-09-05 00:27

Jakob wrote:

> Ja ja og det er vel godt nok til dig, hvor underligt det så end er.

Næh... men når man tager brugere som dig med i betragtning, så kan man
vel næppe stille større krav...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 27-09-05 11:45

In article <433883AD.6010400@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> Næh... men når man tager brugere som dig med i betragtning, så kan man
> vel næppe stille større krav...

Det er sjovt, uanset at jeg er en af de mange der opfatter dig som en
belastning for denne gruppe så startede jeg faktisk høfligt ud. Men du
er og bliver socialt handicappet og jeg skal nok lade være at stille
spørgsmål til dine billeder i fremtiden.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-09-05 13:32

Jakob wrote:

> [...]
> er og bliver socialt handicappet og jeg skal nok lade være at stille
> spørgsmål til dine billeder i fremtiden.

Hmm... du er dælme en klaphat at høre på, du lægger ud med at beskylde
mig for at spame, og så piver du højlydt, når jeg afpasser mine svar, så
de i formen matcher dine Re'er...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Nicolai

Dato : 27-09-05 13:58

> Hmm... du er dælme en klaphat at høre på, du lægger ud med at beskylde

Sjovt som hele verden er imod dig Niels . . . .

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-09-05 22:10

Nicolai wrote:

> Sjovt som hele verden er imod dig Niels . . . .

Nå... det har jeg ikke bemærket...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Nicolai

Dato : 28-09-05 06:46

> Nå... det har jeg ikke bemærket...

Nej, det er jo det der er hele problemet . . . . . . . .

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 28-09-05 08:18

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er jo det der er hele problemet . . . . . . . .

Underligt nok, jeg kom lige i tanke om disse vise ord:

""Psykopati er den eneste psykiatriske lidelse, hvor den syge person ikke
lider. Det gør omgivelserne derimod.
Psykopaten opfatter sig selv som ufejlbarlig, og derfor kan han eller hun
ikke helbredes. Det står i alverdens psykologibøger.""
Erhvervspsykolog Kirsten Kullberg.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 28-09-05 11:41

> [...]
> Psykopaten opfatter sig selv som ufejlbarlig, og derfor kan han eller hun
> ikke helbredes. Det står i alverdens psykologibøger.""

Jeg kommer nærmere til at tænke på denne side:
http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-09-05 11:21

Nicolai wrote:

> Nej, det er jo det der er hele problemet . . . . . . . .

Næh... problemet er, at der her i gruppen er en del talentløse knipsere
og lalleglade klaphatte, som forventer ros og skulderklap, når de beder
om at få kommentarer og kritik til deres billeder, og de går helt i sort,
når jeg ærligt siger min uforbeholdne mening om deres knipserier.

Der er også en lille flok, der er så stupide, at jeg simpelthen har valgt
at ignorere deres udgydelser, og de forsøger sig med alle mulige fjollede
og dumme kommentarer for at få min opmærksomhed.

Og det er godt nok en megga overdrivelse der for alvor vil noget, hvis du
vil påstå, at et par håndfulde klaphatte, der elsker at hade min person,
er repræsentative for hvad hele verden mener om mig og min person...

FUT...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 27-09-05 15:26

In article <43393BDA.6090302@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> Hmm... du er dælme en klaphat at høre på, du lægger ud med at beskylde
> mig for at spame

Nej, jeg startede med høfligt at spørge om hvorfor du lægger så mange
billeder ud når du

1) ikke gider debatere dem
2) Ikke gider svare på spørgsmål ang. dine posteringer

Det fik mig til at drage den konklussion at det så kun kan være
billedspam med et for mig ubegribeligt formål.

Og ja jeg blev måske for irreteret men det er for mig så uendelig
uforståeligt at du kritiserer folk for at poste ligegyldige billeder når
du selv er den største leverandør af alle.

Der er da flotte billeder imellem helt sikker hvilket jeg også
bemærkede, men der er bestemt rigtigt mange ligegyldige
knipserier/registreringer som du helt sikkert selv ville overfalde, og
det er den mangel på selvkritik der undrer mig.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 27-09-05 20:21

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det fik mig til at drage den konklussion at det så kun kan være
> billedspam med et for mig ubegribeligt formål.

Og det fik mig til at tænke på om der skulle ændres i fundatsen så vi netop
undgår denne type spam fra en kommerciel side. Link og andet er jo reklame.

Har nogen forslag?

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : ksk

Dato : 27-09-05 20:53

ja jeg ha nævnt det før, væk med hans reklame lort hans HP ligne også noget
min datte kan lave ( hun er 12 )

KsK

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-09-05 22:25

Jakob wrote:

> Nej, jeg startede med høfligt at spørge om hvorfor du lægger så mange
> billeder ud når du

Og jeg fandt det ikke relevant at bruge tid på at besvare dit spørgsmål...!

> 1) ikke gider debatere dem

Hvor står det skrevet, at jeg skal gide det...?

> 2) Ikke gider svare på spørgsmål ang. dine posteringer

Man har ikke krav på et svar, når man poster på usenet, man risikerer at
få et svar...!

> Det fik mig til at drage den konklussion at det så kun kan være
> billedspam med et for mig ubegribeligt formål.

Læs gruppens fundats, og du må konstatere, at min udstilling af nye
billeder er on-topic, så du er bestemt ude med en særdeles grov og
krænkende beskyldning, når du kalder min henvisning for spam...!

> Og ja jeg blev måske for irreteret men det er for mig så uendelig
> uforståeligt at du kritiserer folk for at poste ligegyldige billeder når
> du selv er den største leverandør af alle.

Hvor står det skrevet, at jeg ikke må ytre hvad jeg synes og mener om de
billeder, som andre deltagere poster henviser til...?

> [...]
> knipserier/registreringer som du helt sikkert selv ville overfalde, og
> det er den mangel på selvkritik der undrer mig.

Det er ikke din opgave, at bedømme hvilke billeder, som jeg bør poste
henvisninger til...!

Du er derimod velkommen til at kommentere de billeder jeg henviser til,
og det lige så meget som du orker og har lyst til...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 28-09-05 12:10

In article <4339B897.2060004@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> [...]

> Hvor står det skrevet, at jeg skal gide det...?
>

> Man har ikke krav på et svar, når man poster på usenet, man risikerer at

Ja ovenstående illustrerer jo meget godt din indstilling til mediet.

> Det er ikke din opgave, at bedømme hvilke billeder, som jeg bør poste
> henvisninger til...!

Hvorfor, det må da være helt i din ånd at det står alle frit for at ytre
hvad som helst om hvem som helst.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-09-05 12:24

Jakob wrote:

> Hvorfor, det må da være helt i din ånd at det står alle frit for at ytre
> hvad som helst om hvem som helst.

Ja... mit svar er forkert formuleret, der skulle ha' stået: Det tilkommer
ikke dig, at bestemme hvilke billeder, som jeg bør og må poste
henvisninger til...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ksk

Dato : 27-09-05 16:28

NEJ NIELS det er dig der er en KLAPHAT .. !!!!!
KsK

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-09-05 19:01

On 27 sep 2005, Niels Riis Ebbesen wrote in dk.fritid.foto:

> Og det er stadig en reaktion...

Måler du kvaliteten af dine billede ud fra kvantiteten af de
reaktioner der kommer? Så er der ikke noget at sige til din
selvtillid er i orden. Jeg har på fornemmelsen at de mange reaktioner
skyldes at du pga. af din arrogance højner forventningerne til dine
knipserier. Jeg synes at ane en tendens til at folk ikke - for den
omtalte omgnag knipseriers vedkommende - bryder sig særlig meget om
dine "mesterværker".

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-09-05 22:29

Palle Jensen wrote:

> [...]
> knipserier. Jeg synes at ane en tendens til at folk ikke - for den
> omtalte omgnag knipseriers vedkommende - bryder sig særlig meget om

Tja... det vil jeg ikke anfægte, men på den anden side, så er det da
temmelig besynderligt, at de personer gang på gang stiller op og fyrer
det samme ævl og kævl af...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Sahl

Dato : 25-09-05 22:00

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>
> Med venlig hilsen
> Niels Riis Ebbesen

Du har som vanligt evnet fuldstændigt at ignorerer de ekstremt dårlige
billeder og bare postet alt lige fra vildt dårlige billeder til billeder der
når til ret gode. Desværre er de dårlige komponerede billeder i flertal.

Om jeg forstår hvorfor du ikke sortere noget mere i dine knipserier.

Mvh. Ole Sahl

Fra : Henri Gath

Dato : 25-09-05 23:15

"Ole Sahl" <foto_fjernsletryd_@olesahl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> flertal.
>
> Om jeg forstår hvorfor du ikke sortere noget mere i dine knipserier.

De kræver en evne til at se, der ikke er til stede i for troll'en Ebbesens
vedkommende...................

Fra : Jacob K.

Dato : 26-09-05 09:00

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Vil du have kritik af dine billeder?

Vh. Jacob K.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-09-05 15:00

Jacob K. wrote:

> Vil du have kritik af dine billeder?

Nope - han spammer bare! Han samler nemlig på hits på sin hjemmeside.

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-05 15:12

Jan Bøgh wrote:

> Nope - han spammer bare! Han samler nemlig på hits på sin hjemmeside.

Vrøvl... jeg udstiller mine nye billeder, og det sker i henhold til, og i
overenstemmelse med denne gruppes fundats.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Citat fra fundatsen
-------------------
"Billeder kan udstilles/udveksles ved henvisninger til billeder på ens
=========
egen hjemmeside."

Og det står da enhver frit for, at kommemtere mine billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jacob K.

Dato : 26-09-05 18:14

> Og det står da enhver frit for, at kommemtere mine billeder...

Jeg spørger fordi det undrer mig at du aldrig svarer når nogen giver deres
mening til kende.

Men anyway, billederne er som sædvanligt udmærkede stockshots.
-Og som sædvanligt er de rent grafisk ikke interessante nok til at stå
alene.
Dog med to undtagelser, nemlig spejlingen fra Rådhuspladsen:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_design-udstilling-03.html
Tror dog en tættere beskæring ville gøre det bedre.

Den anden undtagelse er Metrobilledet:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_metro-47.html
som har en fin symmetri. Jeg ville ønske der ikke var nogen personer på
billedet, og cyklen nede til venstre er også irriterende.

Vh. Jacob K.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-05 21:52

Jacob K. wrote:

> Jeg spørger fordi det undrer mig at du aldrig svarer når nogen giver deres
> mening til kende.

Hmm... jeg læser alle kommentarerne, og i det omfang de indeholder noget
fornuftigt, så forholder jeg mig til det - er det ikke godt nok...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jacob K.

Dato : 26-09-05 22:21

> Hmm... jeg læser alle kommentarerne, og i det omfang de indeholder noget
> fornuftigt, så forholder jeg mig til det - er det ikke godt nok...

Fair nok. Jeg ville bare gerne vide om du overhovedet bemærker de indlæg der
kun handler om dine billeder.
-For de eneste indlæg du reagerer på, er dem der har skænderi-potentiale.
Derfor er det uklart hvorvidt du vil debattere det billedmæssige aspekt
eller ej.

Vh. Jacob K.

Fra : ksk

Dato : 26-09-05 23:01

jeg ha nu aldrig læst noget fornuftigt ej heller brugbart fra din hård og så
kan jeg forstå du stjæl folks ide med hensyn til motivere "læs længere op i
tråd " fyr niels din slemme dreng ,, sidde du og lur på fotokritik for at
få ide ..... slem slem dreng
KsK