Foto
IBM760 5420
Teil 3020
canon 180mm 3,5L macro
Fra : fam. Ager

Dato : 25-09-05 15:45

nogen der har noget at sige om dette objektiv?

ris som ros.

mvh torben

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-05 16:22

> nogen der har noget at sige om dette objektiv?

På bl.a. dpreviw går det for at være ét af Canons allerskarpeste. Hvis det
ikke var så langsomt, ville jeg være fristet. Jeg tror, mit næste i stedet
må blive en 200mm f/2.8L, mens jeg drømmer om at udskifte min 300mm f/4 med
en 300mm f/2.8

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/21/05)

Fra : fam. Ager

Dato : 25-09-05 16:47

>mens jeg drømmer om at udskifte min 300mm f/4 med en 300mm f/2.8

Det kan jeg godt forstå!....har prøvet deres 400 2,8, den er virkelig
fed....

Jeg har valgt at spare sammen til 400mm 2,8 versionen..men er da fristet
til at finde en 300 f4 indtil økonomien tillader at handle..

Tak for dine svar Jens..
mvh torben