Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sidste nye billed af Steen Johansen og mig
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-09-05 00:12

som man kan se dyrker vi sikker sex :)
måske foto gruppen burde have sin egen under homo gruppe ?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-09-05 00:34

Niels Riis Ebbesen wrote:

> som man kan se dyrker vi sikker sex :)
> måske foto gruppen burde have sin egen under homo gruppe ?

[TROLL ADVARSEL]

Ovenstående indlæg er postet af en troll, der forsøger at udgive sig for
at være skrevet og postet af undertegnede.

Troll'en poster gennem www.teranews.com

Mine indlæg bliver postet gennem news:sunsite.dk og i deres header kan
man se min faste IP-adresse NNTP-Posting-Host: 213.237.26.82

Best Regards - Niels Riis Ebbesen - Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke
Telefon: 47 17 56 22 - Mobil: 40 33 69 40 - e-mail info@niel-ebbesen.net
Køb fotos på www.photo-gallery.dk skandinaviens største online fotoarkiv
det indeholder mere end 30.000 professionelle S/H, duotone og farvefotos

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-09-05 01:52

Niels Riis Ebbesen wrote:
> som man kan se dyrker vi sikker sex :)
> måske foto gruppen burde have sin egen under homo gruppe ?

hov jeg glemte linket til min nye hjemmeside med billeder af steen og mig
http://www.gaysexmovies.us/295amhy/07.jpg
er vi ikke bare gode ?