Kat gives væk
Fra : flem.guli

Dato : 30-10-05 19:03

Hej.
Vi står med en dejlig ung kat på kanp et år.
Vores problem er at katten ikke hlet kan forsone sig med at være inden for,
den benytter alle chancer for at komme ud.
Vi bor på 1 sal i en lejlighed og det er ikke muligt for den.
Vi synes det er synd for katten, og har fået den både kasteret og øremærket,
hvis alle uheld skulle være ude.
Vi har snakket med en dyrlæge som anbefalet at katten kom hen til en familie
hvor den kunne være en delvis ude kat.
Så hvis vil være god ved vores kat, må i få den med alt vores udstyr.
Den er vant til børn da vi selv har 3.
Vi bor på vesterbro i københavn

Hilsen Guli

flem.guli@get2net.dk

Fra : Gainsbourg

Dato : 30-10-05 18:11

Jeg vil anbefale dig at annoncere den med foto på www.vildkat.dk . Så tror
jeg, at I har gode chancer for at finde et nyt, godt hjem til jeres kat.

Held og lykke med det!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 30-10-05 19:27

<klip> Vi står med en dejlig ung kat på knap et år.
> Vores problem er at katten ikke hlet kan forsone sig med at være inden
for,
> den benytter alle chancer for at komme ud.
</klip>

Og prøv også "den blå avis"
Jeg "ofrede" 43 kr og fik mit telefonnummer synligt i annoncen, og fik ikke
mindre end 4 henvendelser da "Pepsi" skulle finde nyt hjem. Han var nu også
en killing, men alligevel!
http://dba.dk
Der er også diverse kattehjem, og når katten "kun" er et år, skulle det ikke
være umuligt, prøv f.eks. Inges Kattehjem i Glostrup og be' om at tale med
Camilla, hun er vældig hjælpsom :)
--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk