Pasning
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-05 08:23

Hej med jer

Jeg ved ikke om det er det rigtige forum at spørge i, men vi søger en
familie der kunne tænke sig at bytte pasning af hund. Vi har en sort
labrador tæve på godt 1 år. Hun er en venlig hund der er vant til at være
sammen med andre hunde.

Jeg mener af have set en hjemmeside, hvor der mulighed for kontakte andre
hunde ejer vedr. pasning, er der nogen der kender den?

Venlig hilsen

AH

Fra : H. Jensen

Dato : 29-10-05 14:27

> [...]
>

> Jeg mener af have set en hjemmeside, hvor der mulighed for kontakte andre
> hunde ejer vedr. pasning, er der nogen der kender den?

Ja den var på vildkat.dk, men det er lukket ned igen! Der var vist ikke
rigtig behov for den alligevel! :0)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-10-05 16:09

Idéen er rigtig god, men måske du skulle skrive hvor i landet du bor, så
kunne det jo være nogen herinde fra vil lave sådanne en bytte/pasnings
ordning

Knus Bolette

Fra : Anti Buhund

Dato : 29-10-05 16:32

A&L skrev:

> Jeg mener af have set en hjemmeside, hvor der mulighed for kontakte andre
> hunde ejer vedr. pasning, er der nogen der kender den?

Der findes en hjemmeside, hvor man kan finde andre hundeejere, der
tilbyder og søger pasning af hunde.
Der er link til den fra siden http://www.hundeleksikon.dk/ - vælg
punktet Hundesitter.

Vi har fundet en rigtig god familie, som vi "bytter hund med" via den
hjemmeside. Jeg har det meget bedre med at aflevere Anti hos en
familie, hvor der er en legekammerat på samme størrelse og alder som
hende, end at lukke hende ind i et bur på en hundepension.

mvh
Susanne og Anti