Er Toyota Avensis (nye model) galvaniseret~
Fra : JK

Dato : 28-10-05 09:23

Hej

Hel- eller delvist galvaniseret ?

Jeg overvejer nykøb af sådan een, kontra Jetta/passat der ifølge
specifikationer er galvaniserede (jeg ved ikke i detaljer hvordan).

Nogen kommentarer ?

mvh

John

Fra : Henrik B.

Dato : 28-10-05 21:22

"JK" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Hel- eller delvist galvaniseret ?

Den er hel-galvaniseret.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg!

Fra : Morgan Jones

Dato : 29-10-05 06:20

> Nogen kommentarer ?

Vi er glade for vores Avensis Wagon. Generelt kan man forvente mindst det
samme udstyr som i tyske biler. Den lidt større "Sol" udstyrspakke er værd
at tage med i næsten alle tilfælde. Deres fuld screen navi er lidt dyr, men
til gengæld er det billigt at få lædersæder.

Klima anlægget er blandt de bedste jeg har set i funktion. (Og jeg har set
MANGE!) - Specielt hvis man sammenligner i segmentet under 500.000,-

Sæderne er behagelige og (lidt) sporty.

Eneste egentlige klage er at bagsæderne virker lidt "tynde" når man flytter
rundt på dem. Der er ikke så meget substans i dem som i de gamle Camry
modeller.

Forhandlerne KAN presses. Forvent mindst 10% rabat - kontant eller som grej.

De 3 års / 100kkm garanti sørger for OK gensalgsværdi (hvis den skydes af
under 3 år).

Morgan