Hurra, -vi har fået killinger!
Fra : Mona & Michael

Dato : 08-06-01 21:15

Vores dejlige huskat, Frida, har fået de skønneste
killinger. Hvor er jeg glad for at alt gik som det skulle,
selvom det vel er sjældent at katte har problemer med
at føde.

Alle er helt forskellige, og der er både en gråstribet,
en tre-farvet (klovnekat) og en sort med hvidt 'hals-
bånd'.

De er født i vores soveværelelse, så de er allerede
vant til at vi nusser om dem, selvom de kun er tre
dage gamle.

Nå, jeg havde bare lige brug for at dele min glæde
med nogen. (Og jeg ved godt at de skal være 10
uger før de flytter hjemmefra, hvis vi kan nænne at
skille os af med dem...)

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Gitte J.L

Dato : 08-06-01 21:23

Tillykke med vidunderne Dog et lille "men": De skal være 12 uger,
før de forlader mormis.
- Gitte

Fra : Mona & Michael

Dato : 09-06-01 06:11

Gitte J.L <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B213417.69DD8667@hum.auc.dk...
> Tillykke med vidunderne Dog et lille "men": De skal være 12
uger,
> før de forlader mormis.
> - Gitte

Hej Gitte.

Tak skal du have.

Ja, jeg skrev forkert, og de kommer
selvfølgelig ikke hjemmefra før de er
12 uger.

Med venlig hilsen

Mona

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-06-01 13:41

"Mona & Michael" <mismo@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:9frbp4$ski$1@news.inet.tele.dk...

> Vores dejlige huskat, Frida, har fået de skønneste
> killinger. Hvor er jeg glad for at alt gik som det skulle,
> selvom det vel er sjældent at katte har problemer med
> at føde.

Hej Mona

Tillykke med dem

--
Hilsen Helle
Why is the alphabet in that order? Is it because of

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 10-06-01 13:49

Hej Mona!
Til lykke med de små!
Vores 4 killinger er 10 dage gamle nu, og man kan jo ikke
få nok af at kigge på dem, og fortælle om dem! *smil*
Dorthe

Mona & Michael skriver: