Pas på røverne derude !!
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-10-05 20:45

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=262032&r=7

Ung mand overfaldet af 3 røvere ved Randers. Ford Mondeo af ældre årgang
efterlyses. Frastjålet mobil og tegnedreng.

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-10-05 21:03

Per Henneberg Kristensen wrote:
> http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=262032&r=7
>
> Ung mand overfaldet af 3 røvere ved Randers. Ford Mondeo af ældre
> årgang efterlyses. Frastjålet mobil og tegnedreng.

Der er sgu nogen der er syge i hovederne...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-05 21:21

Morten Fruergaard skriver:

> Der er sgu nogen der er syge i hovederne...

Ja, at gøre sig til tyv for en 'Deo

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Bisgaard Ande~

Dato : 16-10-05 22:21

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Ja, at gøre sig til tyv for en 'Deo

Eller bare være tyv i det hele taget.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 16-10-05 23:26

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Morten Fruergaard skriver:

> Ja, at gøre sig til tyv for en 'Deo

Nix, de har vist gjort sig til røvere - det er en helt anden og større
straframme. Hvilket man jo kun kan være tilfreds med.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 16-10-05 22:46

Per Henneberg Kristensen wrote:
> http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=262032&r=7

Så må vi jo have anskaffer os en våbentilladelse og et våben. Indtil det
sker, må vi alle bare have et alu-baseballbat liggende klar på
passagersæddet. :)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-10-05 00:13

Rasmus Lauritsen <rasmusPRIKlauritsen@g.ma.il.com> skrev....

> Så må vi jo have anskaffer os en våbentilladelse og et våben.
> Indtil det sker, må vi alle bare have et alu-baseballbat
> liggende klar på passagersæddet. :)

"If they come at you with a knife... you get a gun. If they put one
of us in the hospital, we put one of them in the morgue!"

Fra : BJ

Dato : 17-10-05 00:17

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse
KLIP

> "If they come at you with a knife... you get a gun. If they put one
> of us in the hospital, we put one of them in the morgue!"

All we need is love, love ... love is all we need.!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 17-10-05 01:59

> [...]
>
> "If they come at you with a knife... you get a gun. If they put one
> of us in the hospital, we put one of them in the morgue!"

Lutter varm luft.

Mvh
Kent.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-10-05 11:16

"Kent Rådbjerg" <wuk@mail.tele.dk> skrev....

> Lutter varm luft.

Someone missed the point:

http://www.imdb.com/title/tt0094226/

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 17-10-05 14:44

Kent Oldhøj wrote:

> Someone missed the point:
>
> http://www.imdb.com/title/tt0094226/

Der findes også et par andre rigtig gode indenfor samme genre.
http://www.imdb.com/title/tt0099685/
http://www.imdb.com/title/tt0112641/