Tips om oliepletter på fliser !
Fra : John T.

Dato : 16-10-05 13:19

Hej !
Jeg spurgte for længe siden her om råd til at fjerne oliepletter
på fliser i garagen, men fik ikke noget brugbart svar.
Jeg har gjort følgende:
Jeg købte en spray "Motorvask" og sprøjtede på fliserne,
ventede 15-20 min. og skyllede efter med varmt vand,
og BINGO, det virkede sørme.
Hermed givet videre.
Hilsen John

Fra : KubikH

Dato : 16-10-05 17:43

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har gjort følgende:
> Jeg købte en spray "Motorvask" og sprøjtede på fliserne,
> ventede 15-20 min. og skyllede efter med varmt vand,

Ellers prøv at strø lidt cementpulver på og lad det ligge et par dage,
derefter entur med den stive kost .
mvh
Niels

Fra : Leonard

Dato : 16-10-05 17:58

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> wrote:

>Ellers prøv at strø lidt cementpulver på og lad det ligge et par dage,
>derefter entur med den stive kost .

Kattegrus kan også gøre tricket.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Henrik B.

Dato : 16-10-05 19:46

> [...]
> Jeg har gjort følgende:
> Jeg købte en spray "Motorvask" og sprøjtede på fliserne,
> ventede 15-20 min. og skyllede efter med varmt vand,

Du kan også bruge Nautilus, fra den nærmeste marinashop - det er sæbe, og
ikke så giftigt for miljøet, som motorrens.