Denzent N 7x17 til Galaxy
Fra : Rasmus S.

Dato : 14-10-05 22:08

Hej,

Er der nogle leverandører af fælge herhjemme der kan matche Reifendirekt's
priser i tyskland?

Jeg har kig på et sæt Denzent N 7x17 til en Ford Galaxy 2.3 16V fra 98'.

De tager 137.90 EUR stk., dog ved jeg ikke hvad fragten løber i.

Mvh

Rasmus

Fra : Mogens

Dato : 14-10-05 22:14

"Rasmus S." <rasmusstubertFJERN@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogle leverandører af fælge herhjemme der kan matche Reifendirekt's
> priser i tyskland?

Da jeg i foråret skulle købe nogle fælge til min vogn, kunne
www.daekimporten.dk matche de tyske priser, jeg fandt på
nettet...
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Rasmus S.

Dato : 14-10-05 22:23

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote.
> [...]
> --
> Mvh Mogens
>
> Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !

Ja de er tit friske med prisen . Jeg har selv handlet dæk der, et par
gange, nu jeg selv bor i Horsens.

Har dog ikke set Denzel fælge på deres hjemmeside, men de kan nok skaffe
dem!

Mvh

Rasmus

Fra : John Sahl

Dato : 14-10-05 22:38

Rasmus S. wrote:
> Har dog ikke set Denzel fælge på deres hjemmeside, men de kan nok
> skaffe dem!

Mon ikke du skulle finde ud af hvad fælgene reelt hedder før
du køber?

Jeg gætter på du mener Dezent.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Rasmus S.

Dato : 14-10-05 22:50

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote.

> Mon ikke du skulle finde ud af hvad fælgene reelt hedder før
> [...]

Ja de hedder "Dezent", som jeg også startede med at skrive, beklager dybt
fejlen i mit sidste indlæg. .

Mvh

Rasmus

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-10-05 07:30

Rasmus S. wrote:
> Ja de hedder "Dezent", som jeg også startede med at skrive, beklager
> dybt fejlen i mit sidste indlæg. .

Niks Du skrev DeNzent...

Jeg kan sælge dem for 1.100 kr. inkl. dansk 25% moms og levering med Post
Danmark...

Kan du ikke bruge et sæt 17" RS4 med gode vinterdæk...

Fra : Non-Desperado

Dato : 15-10-05 08:07

"Rasmus S." <rasmusstubertFJERN@hotmail.com> skrev:

>Ja de hedder "Dezent", som jeg også startede med at skrive, beklager dybt
>fejlen i mit sidste indlæg. .

Det gjorde du faktisk ikke. (Denzent - 1 "n" for meget)

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL