Ihh...endelig lidt benzinpriskrig i Slagel~
Fra : Non-Desperado

Dato : 13-10-05 11:05

Troede dårligt mine øjne da jeg skulle ind til centrum i dag.
8,68 kr/l. for 95 BF hos Uno-X...

Ind og klemme 19 liter i tanken, og mens jeg stod og prøvede at
overtale Getz'en til at sluge de sidste dråber, kunne jeg se over
til Shell, der skiftede fra 8,76 til 10,01....

Da jeg endelig kom hjem igen ville jeg jo lige indberette lidt
priser på fdmbenzinprser.dk (som Rabatten på DR1 åbenbart først
havde opdaget igår), men der kunne jeg se at Statoil åbenbart
havde været helt nede(?) på 8,49 kr./l. (8,41 med Premium
Club)....

Damn og jeg som troede at man kun kunne tanke "billigt" søndag
aften eller mandag morgen på disse kanter....

Nu mangler vi bare en julegave fra OK Benzin lige som 24. dec.
2004 (7,06 kr/l. for BF 95)....

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-05 21:39

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:0pbsk1pf7h3sj36kn10dsjcthu4e9erd7o@4ax.com...
> Damn og jeg som troede at man kun kunne tanke "billigt" søndag
> aften eller mandag morgen på disse kanter....

Den var også "gal" i Aalborg mandag aften - jeg tankede 36 liter á 8,10kr/l

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 - i pit fra lørdag... til den er klar igen :)

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 15-10-05 08:39

Non-Desperado
> [...]
>aften eller mandag morgen på disse kanter....
>
>Nu mangler vi bare en julegave fra OK Benzin lige som 24. dec.

Ja, dejligt at det er lidt billigere at tanke engang i mellem. Men
kan da stadig huske sommeren 03 hvor man kunne tanke diesel til
omkring 4,5 kr/l i Århus området. Dejlig fornemmelse at kunne
fylde Octavia'en for 200 kr og så smutte 900-1000 km igen. Uha
savner de gode gamle dage ;-(

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-10-05 19:20

15 Oct 2005 07:38:36 GMT, skrev slet 74SS7, på 33 linier, i
<11293621310.375443980816964@dtext.news.tele.dk>, :

> [...]
>omkring 4,5 kr/l i Århus området. Dejlig fornemmelse at kunne
>fylde Octavia'en for 200 kr og så smutte 900-1000 km igen. Uha

Ja et helt år tankede jeg altid under 5 kr L

--
MVH Karsten
Horsens