Støddæmpere - viden om
Fra : ERLO

Dato : 07-10-05 15:07

Hej
Jeg har lige begået et stykke - artikel - om støddæmpere.
Hvis du søger viden indenfor dette område se mit firmas hjemmeside:
www.logst.dk under punktet støddæmperorientering

Med venlig hilsen ERLO

Fra : Kim Olsen

Dato : 07-10-05 18:09

Jeg var lige ved at råbe op om uønsket reklame, men må indrømme, at dit
"værk" er både informativt og interessant - og i øvrigt blottet for reklame.
Tak for det.

Hilsen
Kim Olsen

Fra : ERLO

Dato : 09-10-05 09:41

Kim Olsen

Tak for din reaktion og de pæne ord.

Jeg synes bare, at viden om bilers enkelte byggekomponenter er ved at
forsvinde og, at vi der ligger inde med en, har et ansvar om at formidle den
til gavn for de nye generationer som har bilen som hovedinterresse.
Tanken med mine oplysninger er at erfaringerne om automobilindustriens
prismæssigt konkurencedygtige maskinbyggeelementer kan viderformidles til
danske maskinkonstuktører og teknikere.

Hermed er ideen givet videre til andre som føler et behov for at videre sin
specielle igennem tiden opsparede viden.

Specielt en tak til afdøde legendariske THORVALD ( Ballerup Motorsport ) for
de samtaler je igennem tiden har ført med ham.

Med venlig hilsen
Ernst Løgstrup