adgang til synsrapporter
Fra : Niels Bengaard

Dato : 04-10-05 20:05

Skulle lige tjekke seneste synsrapport på en bil og nu er systemet helt
lavet om.
Det ligger nu på www.bilboksen.dk og man kan kun kigge når man har oprettet
en profil. Samtidig skal man have både reg.nr. og første registreringsdato.

Sikke dog et tilbageskridt, eller er det mig der ikke fatter noget?

Niels

Fra : Chr

Dato : 04-10-05 20:47

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> registreringsdato.
>
> Sikke dog et tilbageskridt, eller er det mig der ikke fatter noget?

hvad så feks med pava bilsyn...næh man kan ikke bruge det til noget!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-05 20:55

Niels Bengaard wrote:
> [...]
> Det ligger nu på www.bilboksen.dk og man kan kun kigge når man har
> oprettet en profil. Samtidig skal man have både reg.nr. og første

Jeg skal ikke bruge første reg. dato, men kun reg. nr. ligesom tidligere.
Dog har jeg registreret mig som bruger, for at få lov at se det.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 04-10-05 21:24

> Jeg skal ikke bruge første reg. dato, men kun reg. nr. ligesom tidligere.
> Dog har jeg registreret mig som bruger, for at få lov at se det.

Det var fordi jeg trykkede min bil, man kan bare vælge andre biler, så er
den lige glad med registreringsdato.

Niels