Netmonitor - Nokia 6210
Fra : Nic

Dato : 08-06-01 20:19

Hej Allesammen

Jeg har netop fejlmeldt en mast hos TDC ved hjælp af netmonitor.
Jeg kunne når min telefon brugte den pågældene celle (mast) ikke høre
modtageren,
men modtageren kunne fint høre mig. (i tilfælde af dårligt signal er det jo
som regel omvendt).
De takkede mange gange hos kundeservice.

Også i forbindelse af probs med min hjemmezone har netmonitor været
uundværlig.
Jeg bor i et område med mange celler, og det har derfor drillet voldsomt.
Nu ruller det næstet perfekt.

Mit spørgsmål er nu. De celler, kan men udlæse af dem om det er 900 eller
1800 Mhz
de kører på?
Kunne det tænkes at de høje tal 6xx cellerne er 1800?
har en del celler mellem 40 og 60, de kunne evt være 900?

Eller er det ren gætteri?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Nic

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 08-06-01 22:42

On Fri, 8 Jun 2001 21:19:14 +0200, "Nic" <newsSPAMMER@fogh.com> wrote:

> [...]
>Kunne det tænkes at de høje tal 6xx cellerne er 1800?
>har en del celler mellem 40 og 60, de kunne evt være 900?

Så vidt jeg husker, så er alle cellenumre under 512, 900 MHz.
Og 512 eller over er så 1800 MHz.

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Nic

Dato : 09-06-01 11:54

Damn jeg er god til at gætte!!!!

Takker :))

Nic

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 09-06-01 13:18

"Nic" <newsSPAMMER@fogh.com> skrev:

> Jeg har netop fejlmeldt en mast hos TDC ved hjælp af netmonitor.

Netmonitor, er det den ekstra menu man kan slå til via et DATA kabel?

--
Rasmus

Fra : Nic

Dato : 09-06-01 15:39