Little Feat
Fra : Hanne

Dato : 08-06-01 19:38

Jeg sidder her og varmer op til Little Feat i Tivoli i aften. Jeg er
banketræt, men ved at jeg vil fortryde hvis jeg ikke lige tager derind
)
Er der nogen derude som også skal derind?
Hanne

Fra : John Thomsen

Dato : 13-06-01 13:43

On Fri, 8 Jun 2001 20:37:43 +0200, "Hanne" <diva1@ofir.dk> wrote:

>Jeg sidder her og varmer op til Little Feat i Tivoli i aften. Jeg er
>banketræt, men ved at jeg vil fortryde hvis jeg ikke lige tager derind
>)
>Er der nogen derude som også skal derind?

Surt Hanne
Jeg så dit indlæg for sent og var iøvrigt slet ikke klar over de var i
byen....

Håber det var godt!

Venligst
John

Fra : Hanne

Dato : 13-06-01 17:53

John Thomsen <sir_john@vip.cybercity.dk> skrev i en

Hey John

> Surt Hanne
> Jeg så dit indlæg for sent og var iøvrigt slet ikke klar over de var i
> byen....

Ja det må man sige

> Håber det var godt!

Som sagt var jeg træt Lyden var dårlig.............. nej jeg synes
faktisk ikke det var så godt. Jeg gik før tiden. Tog på Drop inn og
hørte Roy Richard ))

Hanne