Har benzin/ oliepriserne nu også haft kons~
Fra : Goofy

Dato : 24-09-05 16:42

Blev idag "stoppet" af en patruljevogn som straks gav mig en bøde for at
have glemt at tænde mit lys om dagen (har ikke aut lys på dytten). Fred være
med det. Jeg mener jo normalt de plejer at give en advarsel for sådan en ren
forglemmelse - mit lys fejler ellers intet.

Måske de var i dårligt humør fordi havde fået udskiftet deres vanlige nyere
Mondeo / Pug 406 og hvad de ellers kører i - med en knaldblå VW Lupo!

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 16:59

"Goofy" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyere
> Mondeo / Pug 406 og hvad de ellers kører i - med en knaldblå VW Lupo!

hehe, jeg fik en påtale af forkert lygteføring på trods af at den var ok.
(tåbeforlys + pos.lys i dagstimerne).
Men du har ret, normalt giver de bare en advarsel. Så katastrofalt er det jo
heller ikke. For år tilbage kørte vi jo alle rundt uden lys i dagstimerne
(som de stadig gør det i tyskland)

--
Tom

Fra : Bagdad Bob

Dato : 25-09-05 07:33

> [...]
> jo heller ikke. For år tilbage kørte vi jo alle rundt uden lys i
> dagstimerne (som de stadig gør det i tyskland)

Ligesom vi for et år siden også kørte 130 -140 på motorvejen fordi det
forekom fornuftigt, hvilket politiet også synes, så de gjorde det for øvrigt
også. Nu jagter de nidkært enhver, der formaster sig til at køre 118. Jeg
tror såmænd bare hjernen har forladt korpset eller også er det fordi det
talende yver inde på borgen har set at der er stemmer i simple/tumpede
budskaber.

/Abildgaard

Fra : Henrik B.

Dato : 30-09-05 14:44

> hehe, jeg fik en påtale af forkert lygteføring på trods af at den var ok.
> (tåbeforlys + pos.lys i dagstimerne).

Så gav du vel betjenten besked at læse op på Detailforskrifterne 6.12?
Det havde jeg gjort.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-05 16:52

> Så gav du vel betjenten besked at læse op på Detailforskrifterne 6.12?
> Det havde jeg gjort.

Det står også i færdselslovens paragraf 33 stk 3....

--
Tom

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-09-05 16:38

> [...]

> nyere
> Mondeo / Pug 406 og hvad de ellers kører i - med en knaldblå VW Lupo!

Københavnstrup?

--
Per, Esbjerg