Undervisning i fluefiskeri ønskes
Fra : Christian Luckow

Dato : 08-06-01 18:28

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at lære fluefiskeri rigtigt fra starten af. Er der
een eller flere der kender til hvor man kan få undervisning i fluefiskeri
INDEN man tager ud ??
Jeg bor i københavns området.

på forhånd tak for hjælpen

Christian

Fra : Lars J

Dato : 08-06-01 20:16

Jeps flere lystfiske udstyrs forretninger afholder kurser

Sportscentret giver instruktion ved Damhusengen (senest d. 22 maj og 6 juni)
og det er gratis (tlf 36702538)

Sportdres har også kurser men de koster 450 incl frokost.

Jeg har selv ny med flue og vil prøve sportscentret

mvh Lars

Fra : Lars J

Dato : 08-06-01 20:19

Og forresten kan man låne udstyr ved Damhusengen, eget udstyr er dog at
foretrække for at lære det at kende

Lars

Fra : Lars Broberg

Dato : 25-06-01 16:17

Jan & Bo afholder også kurser - til en pris af 100,-
Næste kursus er d. 7/6-01
Mvh Lars

Christian Luckow <luckow@compaqnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fr1vi$oe9$1@news.inet.tele.dk...