MS Windows
briani 27239
proceslinje
Fra : JPA

Dato : 30-10-05 15:07

hej er der ikke en der kan forklare hvorfor minnimerede programmer
forsvinder ned i en jobliste i stedet for at lægge sig synligt som en knap
på proceslinjen, jeg køre XP profesionel.
MVH
Jens Peter Andersen

Fra : René Sørensen

Dato : 29-12-05 23:31

JPA wrote:
> [...]
> forsvinder ned i en jobliste i stedet for at lægge sig synligt som en knap
> på proceslinjen, jeg køre XP profesionel.

Jeg har fået samme problem. Fik du det nogensinde løst og ellers hvordan?

--
MVH.

René Sørensen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 30-12-05 21:28

"René Sørensen" <renems@pip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået samme problem. Fik du det nogensinde løst og ellers hvordan?
> MVH.
> René Sørensen
hej har du mange program ikoner liggende ved siden af startknappen?
Hvis du har så lås proceslinien op og træk skyderen hen mod startknappen
så du kun har et par stykker synlige så lås proceslinien igen.
så er der mere plads til de åbne programmer.
MVH / Bjarne

Fra : René Sørensen

Dato : 30-12-05 23:35

Bjarne Christensen wrote:
> [...]
> så du kun har et par stykker synlige så lås proceslinien igen.
> så er der mere plads til de åbne programmer.

Nej det havde jeg ikke. Funktionen var bare ligesom forsvundet. Om jeg
så trak proceslinjen helt op så der var massere af plads, så var den
stadig gal. Jeg tror mit windows trængte til en ny installation. Det
har jeg i hvert fald nu gjort. Aaaarh nu er computeren igen blevet sig
selv igen. Det var også 1 år siden det var gjort sidst.

--
MVH.

René Sørensen