MS Windows
briani 27239
Synkronisering af filer
Fra : Mathias Christensen

Dato : 30-10-05 00:34

Hej

Kan det lade sig gøre at synkronisere sine Word-dokumenter mellem to
computere på et lokalt netværk. Jeg har de samme dokumenter liggende på
begge maskiner, og ønsker det således, at når jeg har ændret i et dokument
på den ene maskine, opdaterer den filen på den anden maskine når jeg logger
på netværket.

--
Venlig hilsen
Mathias Christensen

Fjern "x'er" i E-Mail

Fra : Sven Lindhardt

Dato : 30-10-05 11:12

> [...]
> begge maskiner, og ønsker det således, at når jeg har ændret i et dokument
> på den ene maskine, opdaterer den filen på den anden maskine når jeg

Microsóft har et freewareprogram "SyncToy" som måske kan det det du vil. Det
afhænger nok af hvor automatisk du ønsker det skal være.

Mvh Sven

Fra : Mathias Christensen

Dato : 30-10-05 11:53

"Sven Lindhardt" <slYksiKakseKolme@svenlind.dk> skrev i en meddelelse

> Microsóft har et freewareprogram "SyncToy" som måske kan det det du vil.
> Det afhænger nok af hvor automatisk du ønsker det skal være.

Tak, det kigger jeg lige på.

Fra : Mathias Christensen

Dato : 30-10-05 23:14

> [...]
Det
> afhænger nok af hvor automatisk du ønsker det skal være.

Programmet virker fremragende til formålet.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-10-05 11:31

Mathias Christensen wrote:
> [...]
> på begge maskiner, og ønsker det således, at når jeg har ændret i et
> dokument på den ene maskine, opdaterer den filen på den anden maskine

Hvis PC'erne alligevel kører på et netværk, så kan du jo også "bare" sætte
alle PC'er op til at bruge samme dokunent-bibliotek, så det altid er samme
dokumenter, der ændres i - uanset hvilken PC, der bruges.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Mathias Christensen

Dato : 30-10-05 11:52

> Hvis PC'erne alligevel kører på et netværk, så kan du jo også "bare" sætte
> alle PC'er op til at bruge samme dokunent-bibliotek, så det altid er samme
> dokumenter, der ændres i - uanset hvilken PC, der bruges.

Ja, det har du ret i, men jeg glemte at skrive, at jeg tager min bærbare pc
med ud af huset hver dag, og ønsker derfor at kunne opdaterer filerne på min
stationære pc, når jeg kommer hjem, så jeg kan arbejde videre på denne.

Fra : Rado

Dato : 30-10-05 11:49

On Sun, 30 Oct 2005 01:33:40 +0200, "Mathias Christensen"
<mathiasx@edbx.dkx> wrote:

> [...]
>på den ene maskine, opdaterer den filen på den anden maskine når jeg logger

Normalt kun hvis Word er lukket ned - den låser filer der er i brug så
de ikke kan kopieres.

Om der findes programmer der kan komme uden om dette ved jeg ikke.

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.