Skærme
Fijala 3554
Harsper og Samsung TFT-skærme
Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 08-06-01 18:18

Jeg overvejer at købe mig en 17" TFT-skærm, og da disse stadig er lidt
pebrede i pris, kigger jeg efter nogle billige nogle.

Jeg har flere steder set 17" skærme fra Harsper i den helt lave ende af
skalaen, men er disse dårlige siden de er så billige?
På deres hjemmeside står der, at selve panelerne i skærmene er fra
Samsung/Phillips (og de plejer jo at være gode), men er det så resten af
skærmen der er dårlig?

Samsung er prismæssigt set lige efter Harsper, og så vidt jeg ved plejer
deres skærme at være ok, men der er stadig en vis forskel på de dyre og
billige inden for samme størrelse, så er de billigeste Samsung af en
ringere kvalitet?

En feature jeg med sikkerhed vil have på skærmen er, at den skal kunne
drejes 90 grader - jeg mener de fleste Samsung-skærme kan det, men hvad med
Harsper?

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.