MS Windows
briani 27239
Måske lidt pinligt spørgsmål !!
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 11:20

Men hvor er det nu man kan se hvilken type Ram der sidder i maskinen,
uden at skille maskinen?

mvh Falcon

Fra : Peter

Dato : 28-10-05 11:29

"Falcon" <falcon1atemaildotdk> skrev i en meddelelse

> Men hvor er det nu man kan se hvilken type Ram der sidder i maskinen,
> uden at skille maskinen?
>
> mvh Falcon

Brug Aida eller Everest

PeterB

Fra : ikj

Dato : 28-10-05 17:51

Hent gratis Belarc Advisor på: http://www.belarc.com/free_download.html
den fortæller næsten alt hvad findes på din PC også installeret Ram

Mvh IKJ

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 23:04

On Fri, 28 Oct 2005 18:51:16 +0200, "ikj"
<iverkurtsletdette@post.tele.dk> wrote:

>Hent gratis Belarc Advisor på: http://www.belarc.com/free_download.html
>den fortæller næsten alt hvad findes på din PC også installeret Ram
>
>Mvh IKJ

Tak det vil jeg prøve, også Tak til Peter. Har hentet Everest og den
kunne fortælle at det er PC 3200 DDR SDRam der sidder i den.

mvh Falcon