MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Reklame sider,der konstant popper op,når j~
Fra : jama

Dato : 27-10-05 18:53

Jeg gir op! desværre,kunne ingen hjælpe, jo med de sædvanlige råd,har du
Antivirus og Spyware skjold oppe
..Siger jeg ja kommer rådene er alt opdat.selvfølgelig er det opdat.Jeg er
trods alt erfaren,10 år på nettet
og jeg laver sgu ikke begynderfejl,jeg bruger kun news.gr.hvis alt andet er
prøvet.Så jeg vil format.mit OS og prøve
XPpro,nu hvor jeg skriver, popper det konstant op,så der ikke kan
skrives,før siderne er lukket ned.Det gider jeg fandme ikke,
så heller bruge resten af aften og natten med,til at få det nye OS op og
stå.
Jeg siger mange Tak for den gode hjælp,der altid gives her,men denne gang
var der ingen,der havde guldkornet.
Jeg havde det jo heller ikke selv,så tak
Mvh.Jama

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-10-05 08:04

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in

> [...]
> og stå.
> Jeg siger mange Tak for den gode hjælp,der altid gives her,men denne
> gang var der ingen,der havde guldkornet.

Det er jo svært at sige - du har fx ikke svaret på flere af mine spørgsmål
i den oprindelige tråd.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : GB

Dato : 30-10-05 04:25

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in

> var der ingen,der havde guldkornet.

Google Toolbar kan hentes gratis fra www.google.com.
Og så hold dig fra crack- og porno-sites, hehe...

GB