MS Windows
briani 27239
XP opgradering
Fra : viidal@gmail.com

Dato : 27-10-05 09:40

Jeg har forsøgt at opdatere min XP pro til XP pro SP2. Problemet er at
jeg tog min XP, som er en opgraderingsversion og fik en hjælpsom
mand til på en eller anden måde at lave en kopi af min XP med SP2
installeret.

XP opgraderede problemløst, men nu har jeg pludseligt to versioner
af XP på min computer.

Er der en måde at fjerne den 'gamle' version, eller skal jeg til at
gå hele vejen med formattering og geninstallering osv?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : jama

Dato : 27-10-05 10:37

<viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

-----------------------------------
Det tror jeg ikke, det er fordig du har install din nye XP, medens den gamle
ikke var slettet.Du skulle ha rep.
og så install, SP 2 bagefter.Du kan (som det eneste) gå ind i kontrolpanel
og trykke på system,så på avanceret og indstillinger
og fjerne (x) i vis liste over windows XPsystemer,så standser din PC ikke
op når starter din PC op,men selve dit gamle OS vil
stadig være install.Den fjernes kun ved format,desværre.Om du kan slette
selve filerne er jeg ikke sikker på,selv ville jeg passe på.
Mvh.Jama

Fra : hcma

Dato : 27-10-05 12:22

[...]

du kan da fjerne valget:
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no29
vh
hcma

Fra : ///M

Dato : 27-10-05 13:37

hcma wrote:
> [...]
>
> Er der en måde at fjerne den 'gamle' version, eller skal jeg til at
> gå hele vejen med formattering og geninstallering osv?

Joeh, men så ligger der da et helt (måske halvt hvis det nye er lagt oveni)
OS og bare fylder på hans hd....

///M

Fra : Vidal

Dato : 30-10-05 11:56

viidal@gmail.com wrote:

> XP opgraderede problemløst, men nu har jeg pludseligt to versioner
> af XP på min computer.

Tak for svarene.

--
Venlig hilsen,