MS Windows
briani 27239
xp problemer
Fra : andy

Dato : 27-10-05 08:44

hej NG
jeg har lige geninstaleret xp da den jeg gik i sort efter at den fik 10
popup i min. også selv om jeg har popkiller via min mozilla & køre med
adware.
Nu har jeg så instaleret den på ny. men det kom igen efter ca 10 min. jeg
nåede ikke at opdatere xp inden det kom.
Er der noget jeg kan gøre ved det eller er det hvad men kan forvete hvis jeg
vil køre med xp.
Når jeg scanner med adware kommer der ver gang ca mellem 6 -200 ting som den
sletter.

Fra : Gunnar

Dato : 27-10-05 09:32

> [...]
> jeg
> vil køre med xp.
> Når jeg scanner med adware kommer der ver gang ca mellem 6 -200 ting som
Hej
Har du stadig ikke fået opdateret din windovs? det er det første du skal
gøre, og din Ad- Aware skal
også opdateres men først Win update, og kom så igen når det er gjort.
Gunnar

Fra : Åge

Dato : 27-10-05 10:01

"andy" <andybrandorff@sletes.hotmaol.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> vil køre med xp.
> Når jeg scanner med adware kommer der ver gang ca mellem 6 -200 ting som

Lad være med at klikke på hvad som helstpå internettet.

Fra : jama

Dato : 27-10-05 10:14

> [...]
jeg
> vil køre med xp.
> Når jeg scanner med adware kommer der ver gang ca mellem 6 -200 ting som

Ligner en hel del mit problem,jeg har også lige ny install.XPhome og alt er
opdat.Men..........?
Ja, lad os håbe på et godt råd.
Mvh.jama

Fra : Gunnar

Dato : 27-10-05 11:00

">>
> Ligner en hel del mit problem,jeg har også lige ny install.XPhome og alt
> er
> opdat.Men..........?
> Ja, lad os håbe på et godt råd.

Hej.
Har I nu det hele med, prøv at bede om opdatering igen.
Så skal den gerne sige der er ikke nogen opdateringer når den har scannet
Gå til denne computer - egenskaber- og se om der står Service Pak 2
Der må være noget det mangler.
Gunnar

Fra : jama

Dato : 27-10-05 12:08

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så skal den gerne sige der er ikke nogen opdateringer når den har scannet
> Gå til denne computer - egenskaber- og se om der står Service Pak 2
---------------------------

Jeg har alt,men SP2 vil ikke eje på min pc
Mvh. Jama

Fra : Gunnar

Dato : 27-10-05 16:37

> ---------------------------
>
> Jeg har alt,men SP2 vil ikke eje på min pc
> Mvh. Jama
Den skal gerne installeres,. Er den ikke på updaten???
der er noget omtalt her over prøv at læse det. Eller kan du få SP2 på CD.
men som en andre skriver, skal det være renset for virus og spy, ellers
laver den rav i det når den installeres, den har en hel del sikkerhedsfiler
der for skal du have den med.
Gunnar

Fra : jama

Dato : 27-10-05 18:24

> [...]
> men som en andre skriver, skal det være renset for virus og spy, ellers
> laver den rav i det når den installeres, den har en hel del

Mange tak for dinne svar,jeg har bare ikke tillid til dennne service,den
giver besvær
og de fleste her, jeg har læst! støtter denne antagelse.De gange jeg har
brugt den på andres PC har der været uro,og besvær med systemet bagefter,
men jeg indrømmer det et trosspørgsmål,jeg brugte heller Linux,hvis
jeg var på kant med det.Men som sagt alt dette er et spørgsmål,er du
med Microsoft eller hvad..Jeg tror ikke,at alt det Microsoft siger er
nødvendig er rigtig og og SP2 er et af de ting,som jeg gerne vil undvære.
Mvh.jama
denne

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-10-05 23:09

Hej jama, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Mange tak for dinne svar,jeg har bare ikke tillid til dennne
> service, den giver besvær og de fleste her, jeg har læst! støtter
> denne antagelse.

De, der ikke har problemer, skriver det jo yderst sjældent.

Jeg har fx aldrig skrevet noget a la 'Jeg bruger Windows XP SP2, det
kører perfekt og har hele tiden gjort.'
Men det har jeg så nu

Om den enkelte så vil installere den Service Pack eller ej er
selvfølgelig helt ens eget valg.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : hcma

Dato : 27-10-05 12:26

> [...]
> jeg
> vil køre med xp.
> Når jeg scanner med adware kommer der ver gang ca mellem 6 -200 ting som

Det første du skal gøre INDEN du går på nettet er at lukke for DCOM.
Sørg også for at du har SP2 liggende klar INDEN du går på nettet.
WinXP er ekstremt følsomt m.h.t. spyware og kokser helt hvis hd'en ikke er
renset totalt for spyware/vira o.s.v. inden install af SP2.
Prøv at kigge her: (og læs det hele igennem)
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
m v h
hcma