MS Windows
briani 27239
Kan ikke start winXP
Fra : Paminu

Dato : 27-10-05 08:23

Når jeg starter min computer og den første winXP skærm kommer frem (der hvor
man kan se at xp indlæses og en lille samling blå klodser kører i en
progressionsbar) så bliver den der.

Når jeg så genstarter og vælger "Start winXP fra den sidste fungerende
konfiguration" så starter xp fint.

Men hvad er årsagen til at min computer pludselig ikke vil starter winXP
normalt?

Fra : Ove Lie

Dato : 27-10-05 08:26

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i melding
> [...]
> konfiguration" så starter xp fint.
>
> Men hvad er årsagen til at min computer pludselig ikke vil starter winXP

Hva har du instalert? Det fungerer ikke slik du har innstalert det

-Ove

Fra : Paminu

Dato : 27-10-05 08:32

"Ove Lie" <Ove.Ed.Lie@c2i.net> skrev i en meddelelse
> "Paminu" <asdad@asd.com> skrev i melding
> hvor

> Hva har du instalert? Det fungerer ikke slik du har innstalert det

fatter ikke en bjælde

Jeg har installeret winXP

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-10-05 08:44

"Ove Lie" <Ove.Ed.Lie@c2i.net> skev:

> Hva har du instalert? Det fungerer ikke slik du har innstalert det

Særdeles konstruktivt og intelligent svar..........

Mvh.

Karsten

Fra : Ove Lie

Dato : 28-10-05 09:03

"Karsten Jensen" <okokokokokok@dk.dk.dk> skrev i melding

> "Ove Lie" <Ove.Ed.Lie@c2i.net> skev:

> Særdeles konstruktivt og intelligent svar..........

Ja, når valget "siste fungerende........." fungerer så tyder det på at noe
nytt er instalert, være seg programmer/drivere. mitt spørsmål var "hva er
instalert", påslengt en komentar om at jeg antyder og tro at det er der
problemet ligger.

-Ove
Som ikke akurat ser noe konstruktivt svar fra deg, på denne
problemstillingen

Fra : jama

Dato : 27-10-05 10:46

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> konfiguration" så starter xp fint.
>
> Men hvad er årsagen til at min computer pludselig ikke vil starter winXP

Jeg kan forstille mig ,du at evt. har install.et nyt progr.din pc ikke kan
li.
Er det ikke det og ingen andre ting virker,så lav en rep.install.Men
husk du skal opdat. din XP igen.
Mvh.Jama