MS Windows
briani 27239
Folderes højreklik-menu
Fra : Lars HT

Dato : 27-10-05 07:56

Når jeg højre-klikker på en folder (eller trykker File - New) i Stifinder,
har jeg muligheden for at oprette nye, tomme dokumenter. Men "Nyt tekst-fil"
er forsvundet! Hvordan får jeg denne mulighed gendannet og hvordan får jeg
iøvrigt renset ud i diverse muligheder, som jeg aldrig bruger?

Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-10-05 07:59

Hej!

Lars HT wrote:

> [...]
> er forsvundet! Hvordan får jeg denne mulighed gendannet og hvordan får jeg
> iøvrigt renset ud i diverse muligheder, som jeg aldrig bruger?

Hent 'TweakUI' og kig under "Templates" hvor du finder præcis hvad du søger :)

Link:

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : Lars HT

Dato : 27-10-05 08:12

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> Hej!

> Hent 'TweakUI' og kig under "Templates" hvor du finder præcis hvad du
> søger :)

Det var godt nok et hurtigt svar! Tak for det!

Har hentet og installeret TweakUI - og det virker fuldstændigt efter
hensigten - bortset fra for txt-filer! Af en eller anden grund reagerer
højrekliks-menuen ikke ved ændringer mht. txt-filer! Ved du hvor henne i
RegDb, disse oplysninger gemmes?

Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-10-05 09:10

Hej!

Lars HT wrote:
> [...]
> hensigten - bortset fra for txt-filer! Af en eller anden grund reagerer
> højrekliks-menuen ikke ved ændringer mht. txt-filer! Ved du hvor henne i

Hmm, heller ikke hvis du opretter txt-linket igen via 'Create'?

Tja, så har jeg ikke lige flere gode idéer :(

Fra : Lars HT

Dato : 27-10-05 09:19

> Hej!

> Hmm, heller ikke hvis du opretter txt-linket igen via 'Create'?

Nej, det er meget mystisk!

> Tja, så har jeg ikke lige flere gode idéer :(

Men tak for dem, du havde!

Lars

Fra : Lars HT

Dato : 27-10-05 08:56

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> Hej!

Ups, jeg har udtrykt mig upræcist: Det er ikke ved højreklik på en folder,
men når der højreklikkes på et tomt område i stifinder eller skrivebord.

Lars

Fra : Hans Greve

Dato : 27-10-05 09:37

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> Ups, jeg har udtrykt mig upræcist: Det er ikke ved højreklik på en folder,
> men når der højreklikkes på et tomt område i stifinder eller skrivebord.

Måske er løsningen her
http://home20.inet.tele.dk/hanseland/Side6.html#w9

Hans Greve
http://hanseland/frac.dk

Fra : Lars HT

Dato : 27-10-05 09:48

"Hans Greve" <hanseland@tdcadsl.invalid> wrote in message

> "Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> Måske er løsningen her
> http://home20.inet.tele.dk/hanseland/Side6.html#w9

Nej, desværre. Værdien var rigtigt sat!

Men tak for responsen!

Lars

Fra : Edmund

Dato : 28-10-05 04:41

Lars HT wrote:
> [...]
> Men "Nyt tekst-fil" er forsvundet! Hvordan får jeg denne mulighed
> gendannet og hvordan får jeg iøvrigt renset ud i diverse muligheder,

Har du installeret Stones Texttool, den fjerner muligheden for "Nyt
tekst-fil"

--
Mvh Edmund