MS Windows
briani 27239
Ændre en filtypes ikon ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 26-10-05 13:11

Jeg har i lang tid arbejdet med .asp og fået mine ikoner vist rigtigt med
den teksteditor, som jeg anvender. Men så installerede jeg et
Microsoft-program, som også kunne redigere .asp, og så overtog dette
programs ikon helt alle mine filer, så de nu kun blev vist med
Microsoft-ikonen. Det er jeg meget utilfreds med, men selv om jeg har
højreklikket på filtypen og valgt "Egenskaber", så filerne åbnes med det
rigtige program, så vises filerne stadig med Microsoft-ikonen.

Hvad gør jeg?

v.h.
Jakob