MS Windows
briani 27239
Irritationsmoment
Fra : Mythos

Dato : 24-10-05 23:10

Hej i gruppen

Jeg har for nogen tid siden installeret et program hvor jeg kunne lave en
masse "sjov" med Windows XP Pro, også få et andet billede ved opstart. Jeg
husker ikke navnet på programmet. Det program har efterladt noget på min
computer som jeg i grunden gerne vil af med. Det er når jeg booter op, så
kan jeg vælge om jeg vil have det billede jeg brugte for at få noget andet
at se på, men det billede, og funktionen er væk, så Windows starter bare op
normalt. Men jeg vil gerne af med den valg mulighed om det skal være med
eller uden det billede som ikke er der. Hvor gør jeg det ?

Mythos

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-10-05 07:21

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> wrote:

>Jeg har for nogen tid siden installeret et program hvor jeg kunne lave en
>masse "sjov" med Windows XP Pro, også få et andet billede ved opstart. Jeg
>husker ikke navnet på programmet.

Der findes en længere række af den slags windows tweak programmer -
Bedst kendt er nok Microsoft eget TweakUI:

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Men det kan da også være TuneUp du har rodet med:

www.tune-up.com

<mlr>