MS Windows
briani 27239
Internet Explorer
Fra : Kim S

Dato : 24-10-05 14:52

MS IE kommer med en fejl hver gang jeg prøver at starte den:

**Runtime Error**
"This application has requested the runtime to terminate in an
unusual way, please contact the support team"

Det drejer sig om en fuldt opdateret Win XP Pro DK.
Har installeret Firefox, og den fungerer fint, men jeg ville godt
køre med IE.
Er der nogen vej udenom en ny-installation ?

Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 18:43

Kim S wrote:
> [...]
> køre med IE.
> Er der nogen vej udenom en ny-installation ?

Jeg fandt denne artikel hos Microsoft:

http://support.microsoft.com/kb/318378/da

Om den er noget værd, aner jeg ikke. Men hvis IKKE, så er det
alligevel ikke værre end at du kan "reparere" dig vej ud af
problemerne, hvis bare du har din Windows XP CD-Rom og
lidt tålmodighed.

Boot op ved hjælp af CD'en. Du skal ikke tage imod det FØRSTE
tilbud om reparation du får. Bare lad som om du vil installere
Windows XP. Når installationsprogrammet opdager at du allerede
har en Windows XP installeret, så får du tilbudt at reparere denne.
Og det skal du så vælge at gøre. Den bringer alle dine system filer
tilbage til en "jomfruelig" tilstand men den bevarer de øvrige ting du
har installeret på maskinen.

"Straffen" er, at du bagefter skal til at downloade og installere alle
tilgængelige opdateringer fra WindowsUpdate igen.

-E.G.

Fra : Kim S

Dato : 25-10-05 10:00

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fandt denne artikel hos Microsoft:
>
> http://support.microsoft.com/kb/318378/da

Tak skal du ha'.
Kigger den igennem, og ser om jeg kan nøjes med at geninstallere IE 6.

Mvh, Kim

Fra : FJ

Dato : 25-10-05 10:22

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre med IE.
> Er der nogen vej udenom en ny-installation ?

Hej Kim

Det er formentlig Google Toolbar eller et lignende program, der lavet
problemet.
Afinstaller dette program, så virker IE igen. Bagefter kan du geninstallere
toolbaren, og det hele virker som før.
Havde selv dette problem for en måned siden!

v.h.

Fra : Kim S

Dato : 25-10-05 14:43

"FJ" <dette.h@r.jeg.ikke.sendt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> geninstallere toolbaren, og det hele virker som før.
> Havde selv dette problem for en måned siden!

Du har lige vundet retten til at komme med i min aftenbøn
Bingo, det var den der drillede.

Mvh, Kim