MS Windows
briani 27239
Aktiverer win xp pro ved geninstallation
Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-10-05 18:57

Hej

Jeg har skullet geninstallerer xp pro igen, da der gik ged i et eller andet.
Og nu har jeg aktiveret 2 gange inden for 2 dage. Jeg har hørt at man kan
kopier filen wpa.cpl til en diskette og når man så formaterer og xp spørge
om man vil aktiverer kan man jo bare kopier wpa.cpl tilbage. Mener det er
helt lovigt. Skal man gør det i fejlsikret tilstand eller hva`?

Håber i kan hjælper mig.

Mvh Poul

Fra : Åge

Dato : 23-10-05 23:40

"Poul Johannsen" <poul_johannsenNO@SPAMprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om man vil aktiverer kan man jo bare kopier wpa.cpl tilbage. Mener det er
> helt lovigt. Skal man gør det i fejlsikret tilstand eller hva`?

Er det et problem at genaktivere?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-10-05 20:44

Hej

> Er det et problem at genaktivere?

Nej der er ingen problemmer med genaktivering. Det er bare hvis man har
aktiveret et antal gange, så bliver man nødt til at ringe til
microsoft.Sidst jeg snakkede med dem angående min home edition var med en
svensker. Så tænkte jeg bare på at lave backup af aktivering filen.

Mvh Poul

Fra : Troels Vognbjerg

Dato : 23-10-05 23:56

Det lyder meget nemt: http://unattended.msfn.org/intermediate/activate.htm

--
From:
Troels Vognbjerg

Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-10-05 20:45

Hej

> Det lyder meget nemt: http://unattended.msfn.org/intermediate/activate.htm

Takker

Mvh Poul

Fra : hcma

Dato : 24-10-05 12:17

> [...]
> xp spørge om man vil aktiverer kan man jo bare kopier wpa.cpl tilbage.
> Mener det er helt lovigt. Skal man gør det i fejlsikret tilstand eller

Følg denne vejledning:
http://www.hcma.dk/tips61to70.htm#no68
m v h
hcma