MS Windows
briani 27239
hjælp,min systemgendannelse virker pludsel~
Fra : Pingo

Dato : 23-10-05 10:56

nogen der kan hjælpe mig med sub.uanset hvilket punkt jeg vælger så starter
maskinen op igen og skriver at den ikke blev fulført.
er der nogen måde at jeg kan reparerer win-eller er der kun en vej og
geninstallere???.jeg har win home installeret

mvh
Linda

Fra : John T.

Dato : 23-10-05 12:24

"Pingo" <hoffer-er@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen måde at jeg kan reparerer win-eller er der kun en vej og
> geninstallere???.jeg har win home installeret

Læg din skive i og boot med den, (Sæt bios til at boote på Cd-Rom)
og anden gang den spørger om du vil reparerer siger du JA,
(altså ikke første gang)
derved beholder du alt.
Skriv igen hvis du er tvivl !!
Hilsen John

Fra : Pingo

Dato : 23-10-05 13:49

[...]

hej john,ved ikke helt hvad du mener-nu har jeg prøvet det og kommer kun til
en gang hvor den spørger om jeg vil rep win.
det jeg gør er at sætte min win cd i drevet og så booter den på og starter
win installationen og indlæser cd'en.når det er gjort
får 3 valg muligheder 1:installere win -tryk enter 2: rep af win ved hjælp
af genoprettelsekoncollen-tryk R og 3: kan jeg ikke huske.
jeg valgte så at trykke R og så kom jeg til at den læste noget andet ind
hvorpå den spurgte om hvilken win jeg ville rep-der havde
jeg kun en mulighed og det var at skrive 1 men da jeg gjorde det bad den om
at skrive administratoradgangskoden -og den kender jeg
ikke(mener ikke at der er nogen) og så kan jeg ikke komme videre. gør jeg
noget forkert eller kan du hjælpe mig.

mvh
Linda

Fra : MN

Dato : 23-10-05 13:54

"Pingo" <hoffer-er@cool.dk> wrote in message
> [...]
> om at skrive administratoradgangskoden -og den kender jeg
> ikke(mener ikke at der er nogen) og så kan jeg ikke komme videre. gør jeg

Du skal vælge installere og der efter vælge reparerer (det er 2. gang)

Mogens

Fra : John T.

Dato : 23-10-05 16:30

> Du skal vælge installere og der efter vælge reparerer (det er 2. gang)
>
> Mogens

Som også Mogens siger, det er først anden gang du skal sige ja til at
reparerer,
men er du på "herrens mark" så slå på tråden: 55 56 19 09
så skal jeg forsøge at guide dig !!
Hilsen John