MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Java problem
Fra : Jorgen

Dato : 22-10-05 14:06

når jeg er på min hjemmeside og køre Java,
får jeg en fejl, Loading Java Applet Failed.
hvordan gen installer jeg Java programmet til Windows XP

Jørgen

Fra : Ricko.

Dato : 22-10-05 15:06

"Jorgen" <jx@bx.dk> skrev i en meddelelse
> når jeg er på min hjemmeside og køre Java,
> får jeg en fejl, Loading Java Applet Failed.
> hvordan gen installer jeg Java programmet til Windows XP
>
> Jørgen

find det på google .

Bare et sted at begynde
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Fra : John

Dato : 22-10-05 15:17

"Jorgen" skrev i en meddelelse

> hvordan gen installer jeg Java programmet til Windows XP

Lyncheck:
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Brug evt sidens hjælpe-links, hvis du ikke ser de to ure.

Mvh John

Fra : Jorgen

Dato : 22-10-05 15:44

tak for hjælpen