Hjælp Til FrontPage 2000 Ønskes
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 08-06-01 17:46

Hejsa

Hvordan fjerner man understregningen i et link i FrontPage 2000 ???

Feks. www.myip.dk og man ikke vil ha den skide understregning....

Mvh. Lars

Fra : Vagn Knudsen

Dato : 08-06-01 18:37

<STYLE>
A {
TEXT-DECORATION: none
}
</STYLE>

--

Venlig hilsen
Vagn Knudsen

Lars S. Jensen <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fqvft$gdb$1@news.inet.tele.dk...

Fra : MD

Dato : 08-06-01 21:30

sæt dette i <HEAD> sektionen:

a { text-decoration:none

Mvh
Mads Dam

Fra : Andreas Paasch

Dato : 08-06-01 22:12

"MD" <dam@familie.tele.dk> wrote in message
> sæt dette i <HEAD> sektionen:

> a { text-decoration:none

Jeg ville lige skrive den rigtigt .. (Nu ved jeg nemlig tilfældigvis hvordan
)

a { text-decoration : none }

Men stadig mellem <head> ... </head>

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-06-01 23:10

Fri, 8 Jun 2001 23:11:38 +0200, skrev "Andreas Paasch"
<Andreas@Paasch.Net>:

>Jeg ville lige skrive den rigtigt .. (Nu ved jeg nemlig tilfældigvis hvordan
> )

>a { text-decoration : none }

og det var så til et 11-tal.

Skal det være til 13, så skal det være

<!--
a { text-decoration : none }
-->

Grunden til at <!-- og --> bør være med, er at hvis en med en
antikveret browser [1], som ikke forstår CSS ellers vil se style
type osv. på siden.

[1] IE 3, Netscape 3 og tidl. versioner f.eks.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Andreas Paasch

Dato : 09-06-01 13:11

[snip]

> og det var så til et 11-tal.

Takker ! Det var så første gang jeg faktisk skrev mig til et 11-tal !
(Normalt taler jeg mig til det

> Grunden til at <!-- og --> bør være med, er at hvis en med en
> antikveret browser [1], som ikke forstår CSS ellers vil se style
> type osv. på siden.

Dette er mig bekendt .. rettede dog bare i den tidligere kodning, selvom det
første svar faktisk indeholdt det korrekt, jeg hentyder her til } ...

Mvh.
Andreas Paasch