MS Windows
briani 27239
Midlertidige internetfiler
Fra : Kim S

Dato : 19-10-05 12:09

Hvis jeg kigger i egenskaberne for
"C:\Documents and Settings\Brugernavn\Lokale indstillinger\Temporary
Internet Files"
kan jeg se, at den skal bestå af 385 filer og 8 mapper, og iøvrigt fylde ca
8Mb.
Men jeg kan ikke se andet end ca. 30 cookies, intet andet. Ingen yderligere
filer eller mapper, og cookies er typisk på ca. 1Kb.
Hvad pokker er resten, og hvor gemmer det sig ?
I indstillinger er det selvfølgelig slået til, at alle filer skal vises.

Mvh, Kim

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-10-05 16:09

Hej Kim S, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> yderligere filer eller mapper, og cookies er typisk på ca. 1Kb.
> Hvad pokker er resten, og hvor gemmer det sig ?

Der hvor de er angivet.

> I indstillinger er det selvfølgelig slået til, at alle filer skal
> vises.

Det er formentlig Explorer/Stifinder, du forsøger at se det med. Det
kan du godt opgive, for Microsoft mener ikke, at folk har godt af at se
alt. Dette uanset at man har sat programmet til at vise alle filer. Og
man kan ikke sætte den anderledes.

Du kan se disse mapper og filer med bl.a. Windows Commander (som nu
hedder Total Commander), <http://www.ghisler.com/>.

Der findes sikkert også andre og mindre omfattende programmer til
formålet. Men jeg har anvendt Windows Commander siden ver. 2.11 i 1994
og har derfor ikke haft brug for at kigge efter alternativer.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm