MS Windows
briani 27239
Fejl med .dll
Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 16-10-05 21:35

Hej.

Hver gang XinXP startes meddeler den en "RUNDLL" fejl.

I boksen der popper op, kan jeg derefter se, at der er tale om at:
"c:\windows\system32\brigde.dll" Det angivne modul blev ikke fundet!

Hvad betyder det, og er det noget jeg bør rette? Og hvordan gør jeg lige
det?

Jeg har ikke oplevet nogle store fejl, men min homebanking fungerer ikke
rigtigt, og enkelte spil fungerer heller ikke optimalt.

Kan det mon skyldes den omtalte fejl?

Mvh

Jasper

Fra : DonE_8700

Dato : 16-10-05 22:23

Jasper Ahrensbach skrev:
> [...]
>
> Jeg har ikke oplevet nogle store fejl, men min homebanking fungerer ikke
> rigtigt, og enkelte spil fungerer heller ikke optimalt.

Scan for spyware o.lign.
og se her:
http://www.2-spyware.com/file-bridge-dll.html
--
DonE

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0541-4, 16-10-2005
Tested on: 16-10-2005 23:22:52

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 17-10-05 23:37

> og se her:
> http://www.2-spyware.com/file-bridge-dll.html
> --

Fino... det løste problemet med fejl-boxen. Men problemerne med homebanking
og de omtalte spil har jeg nu stadig

Takker.

/Jasper