MS Windows
briani 27239
Placering af "Temp"?
Fra : Pistolprinsen

Dato : 16-10-05 11:17

Hejsa,

Jeg benytter WinXP SP2.

Windows benytter mappen "C:\windows\Temp" til placering af alle mulige
midlertidige filer.
Jeg er egenligt træt af at mit system-drev blever brugt til dette!

Er der en metode til at ændrer stien, hvor Windows placerer sine Temp-filer?

TIA,
Pistolprinsen

Fra : Autocadster

Dato : 16-10-05 11:29

Pistolprinsen skrev:
> [...]
> Jeg er egenligt træt af at mit system-drev blever brugt til dette!
>
> Er der en metode til at ændrer stien, hvor Windows placerer sine

Programmet Tweak-XP kan det + en masse andet godt...

Fra : Pistolprinsen

Dato : 16-10-05 14:58

Jeg har TweakUI installeret, men hvor indstiller man det?!?!?

TIA,
Pistolprinsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-10-05 15:12

Pistolprinsen skrev:

>Er der en metode til at ændrer stien, hvor Windows placerer sine
>Temp-filer?

Kontrolpanel - System - Avanceret - Miljøvariabler

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Edmund

Dato : 17-10-05 18:59

Pistolprinsen wrote:
> Hejsa,
>
> Jeg benytter WinXP SP2.
>
> Windows benytter mappen "C:\windows\Temp" til placering af alle mulige
> midlertidige filer.

Jeg synes aldrig jeg har set filer der.
Min XP bruger
C:\Documents and Settings\"brugernavn" \Lokale indstillinger\Temp

--
Mvh Edmund