MS Windows
briani 27239
Hvad kan man gøre?
Fra : BEKA

Dato : 15-10-05 16:00

Efter at PC'en har gået på standby kræver den et PW for at 'vågne' - til
trods for at jeg aldrig har lagt ind et PW her.

Den eneste vej omkring problemet er at restarte, og når jeg forsøger det,
får jeg beskeden:

===========================
Other people are logged onto this computer. Restarting Windows might cause
them to lose data.

Do you want to continue restarting?

Y N

========================

Hvad gør jeg for at komme av med årsagen til dette problem?

Win XP pro

Fra : Mythos

Dato : 15-10-05 18:36

"BEKA" <eman23@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Y N
>
> ========================
>
> Hvad gør jeg for at komme av med årsagen til dette problem?

Prøv og hent AdAware programmet og kør det

Mythos

Fra : Svend Poulsen

Dato : 15-10-05 18:55

> [...]
>
> Y N
>
> ========================
>
> Hvad gør jeg for at komme av med årsagen til dette problem?

Hvis du har installeret Win XP med et administrator password kan det være
dette password den forlanger.

Fra : Rado

Dato : 16-10-05 06:06

On Sat, 15 Oct 2005 17:00:00 +0200, "BEKA" <eman23@mail.dk> wrote:

>Efter at PC'en har gået på standby kræver den et PW for at 'vågne' - til
>trods for at jeg aldrig har lagt ind et PW her.
>
>Den eneste vej omkring problemet er at restarte,

Har du prøve bare at trykke OK? Jeg bruger ikke password ved logon, og
får også den her logon box efter standby, men jeg trykker bare OK uden
at indtaste noget og det virker fint nok.

Jeg har iøvrigt sat TweakUI til automatisk logon uden password
indtastet (kun brugernavn), så jeg ser ikke logon boxen ved normal
opstart. Om det har nogen betydning i den her sammenhæng ved jeg ikke.

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.

Fra : Edmund

Dato : 16-10-05 08:44

BEKA wrote:
> Efter at PC'en har gået på standby kræver den et PW for at 'vågne' -
> til trods for at jeg aldrig har lagt ind et PW her.

Kontrolpanel / strømstyring
Vælg advanceret, fjern kryds i "spørg om adgangskode"
--
Mvh Edmund