MS Windows
briani 27239
flere brugere og micorsoft mus
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 09:19

Jeg har en intellimouse 3.0 (software 4.12) hvor tommelfingerknapperne er
programmeret til at være back og recall window.

Min pc kører xp pro dk og har 3 brugere. (alle brugere har samme
mus-opsætning)

Hvis jeg logger ind på bruger 1, virker musen som den skal. Hvis jeg så
logger af, logger ind på bruger 2, logger af igen og logger ind på bruger 1
igen, virker tommelfingerknapperne ikke.

Dette er skide irriterende - hvorfor kan windows ikke huske mine knapper ?

Hilsen Palle

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 12-10-05 17:10

Prøv at opgradere til 5.3.

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 18:08

> Prøv at opgradere til 5.3.

Den går ikke - den version understøtter ikke intellimouse 3.0 !
Men derimod v. 4.0 og mange andre.

5.3 har dog også den fejl, at man ikke kan vælge ´recall window´ (samme som
ALT+TAB) som instilling på sine knapper (eller hedder det noget andet i
5.3?)