MS Windows
briani 27239
Servicepack 2
Fra : Claus Jensen

Dato : 09-10-05 18:53

Hej

Jeg har en pc som ikke er tilsluttet internettet, jeg har prøvet at
installere et program , men det vil gerne have at servicepack 2 er
installeret, hvilket det ikke er,, jeg har dog en anden pc som er på nettet,
der er servicepack 2 installeret, hvor finder jeg denne servicepack 2 ?

Ligger den som en pakke i windows eller kan jeg downloade den et eller andet
sted, jeg kan selvfølgelig bare sættet den til nettet og lade den opdatere,
men af flere grunde er det ikke lige til , så det ville være fedt om jeg
kunne tage den fra min anden pc eller hente den på nettet !!

Mvh

Claus

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-10-05 18:59

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

--
Hilsen
Madsen

Fra : JSH [9800]

Dato : 09-10-05 19:00

Du kan hente servicepack 2 her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Det vil være det nemmeste.

Fra : Claus Jensen

Dato : 09-10-05 19:08

Hej

Tak for hjælpen det ser ud til at være en rigtigt god side mht. opdateringer
!!

Claus

Fra : Ole C

Dato : 09-10-05 19:01

Claus Jensen skrev blandt andet:

> hvor finder jeg denne
> servicepack 2 ?

For eksempel her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Vær opmærksom på at du får den rigtige sprogversion - og brænd den evt. på
en cd som du så kan bruge på den PC der ikke er på nettet.
Microsoft har tidligere sendt en cd med SP2 ganske gratis - og gør det måske
stadig.
Endelig er den ofte på de CD'er som følger med computerbladene.

--
vh
Ole C

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-10-05 19:05

Claus Jensen wrote:
> nettet, der er servicepack 2 installeret, hvor finder jeg denne
> servicepack 2 ?

Hos microsoft

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en

Husk at vælge "Dansk" for at få den danske version, hvis di Windows er
dansk....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk