MS Windows
briani 27239
Java virtual machine
Fra : Erik Kirkeby

Dato : 09-10-05 10:50

Visse programmer kræver, at ovennævnte er installeret, og programmet er ikke
standard i XP.
Jeg har det problem, at jeg ikke kan installere programmet trods utallige
forsøg.
Hvad kan jeg gøre??

Mvh
Erik

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-10-05 11:11

Erik Kirkeby skrev:

> Jeg har det problem, at jeg ikke kan installere programmet trods
> utallige forsøg. Hvad kan jeg gøre??

Hvad siger fejlmeddelelsen?

--
Hilsen
Madsen

Fra : none

Dato : 09-10-05 11:11

Erik Kirkeby wrote:
> [...]
> standard i XP.
> Jeg har det problem, at jeg ikke kan installere programmet trods utallige

Fejl kode og fejl beskrivelse (hvad du gør)
Prøv evt. at installere manuelt (dvs. ikke bruge webinterfacen fra java.com)

Fra : Snuden

Dato : 09-10-05 18:17

On Sun, 9 Oct 2005 11:49:55 +0200, "Erik Kirkeby"
<erik.kirkeby@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>standard i XP.
>Jeg har det problem, at jeg ikke kan installere programmet trods utallige

Prøv at installerer SUNS Java Runtime modul i stedet. Langt de fleste
java-krævende programmer kan køre på SUN's version.

Ellers må du komme med nogen fejlmeddelelser.
--
Snuden

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 09-10-05 20:06

Erik Kirkeby wrote:
> [...]
> standard i XP.
> Jeg har det problem, at jeg ikke kan installere programmet trods utallige

Du skal finde version "3805" af msjavx86.exe, det kan du f.eks her:
<http://java-virtual-machine.net/download.html>
Derefter kan du opdatere til nyeste version via Windows update.

--
Ejvind

Fra : John

Dato : 09-10-05 21:08

"Ejvind Kruse" skrev i en meddelelse

> Du skal finde version "3805" af msjavx86.exe, det kan du f.eks her:
> <http://java-virtual-machine.net/download.html>
> Derefter kan du opdatere til nyeste version via Windows update.

Lyncheck og hjælpelinks:
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Mvh John