MS Windows
briani 27239
Blå text i stifinderen ?
Fra : Stony

Dato : 09-10-05 10:30

Hej.
I C: \ windows mappen er der nogle filer i venstre side der står med blå
text.
Ser dem når jeg åbner "stifinderen".
Hvorfor er de blå og hvad er det for nogle?
Mange tak for hjælpen på forhånd.

Stony

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-10-05 10:38

Stony skrev:

> Hvorfor er de blå og hvad er det for nogle?

Enten er de komprimerede eller krypterede, eller også tror Windows
bare, at de er det.

Control Panel > Folder Options > View. Fjern flueben ved: 'Show
encrypted or compressed NTFS files in color'. Oversæt selv til
dansk, hvis der er behov for det.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Snuden

Dato : 09-10-05 18:14

On Sun, 09 Oct 2005 11:38:05 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Enten er de komprimerede eller krypterede, eller også tror Windows
>bare, at de er det.

De er komprimerede. Krypterede filer står med grøn tekst-farve.
--
Snuden

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-10-05 18:41

Snuden skrev:

> De er komprimerede. Krypterede filer står med grøn tekst-farve.

Nå ok. Jeg slår altid den funktion fra, så jeg har aldrig set
farverne.

--
Hilsen
Madsen