MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vedr.: Autoudførelse
Fra : Billy Bob

Dato : 07-10-05 16:45

Hej Ohh alvidende gruppe

Problemet er at min xp home ikke husker det jeg har tastet ind i søgefeltet
på en hjemmeside jeg plejer at kunne dobbelklikke og så scrolle ned så jeg
kan se hvad jeg tidligere har søgt på.
Det drejer sig ikke om nogen speciel hjemmeside men i al almindelighed

Nogen der kan hjælpe

Vh
Jan

Fra : emj

Dato : 07-10-05 17:37

Billy Bob skrev:

>Problemet er at min xp home ikke husker det jeg har tastet ind i søgefeltet
>på en hjemmeside jeg plejer at kunne dobbelklikke og så scrolle ned så jeg
>kan se hvad jeg tidligere har søgt på.

Så har du vel installeret et oprydningsprogram, som sletter det.
Hilsen emj

Fra : Billy Bob

Dato : 07-10-05 17:52

alt er vel muglig men jeg tror det nu ikke

Andre forslag

Vh
Jan

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-10-05 20:17

Den 07-10-05 17.44 skrev Billy Bob følgende:

> Problemet er at min xp home ikke husker det jeg har tastet ind i søgefeltet
> på en hjemmeside jeg plejer at kunne dobbelklikke og så scrolle ned så jeg
> kan se hvad jeg tidligere har søgt på.

Jeg sidder ikke lige med en Windows, så jeg husker måske forkert med
hensyn til funktionen, men:

Klik på menupunktet Funktioner, og vælg Internetindstillinger. Klik på
fanebladet Avanceret. Tjek, om der er flueben ud for Brug indbygget
autofuldførelse.

Hvis det ikke er den indstilling, så tjek, om der ikke er en anden
derinde, som det kan være.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan du

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-10-05 20:25

Kim Ludvigsen skrev:

>Klik på menupunktet Funktioner, og vælg Internetindstillinger.

Klik derefter på Indhold , Klik på knappen "Autofuldførelse" og tjek
hvilke flueben du har derinde.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Billy Bob

Dato : 08-10-05 11:51

Hmmm ok har prøvet begge svar alle flueben er aktive.

Vh
Jan